والیبال

سلطنت 56 ساله والیبال برزیل خاتمه یافت

در جریان ملاقات نهایی مسابقات قهرمانی والیبال آمریکای جنوبی، دو تیم والیبال برزیل و آرژانتین به مصاف هم رفتند که در این بازی آرژانتین پیروز شد با نتیجه قاطع 3 بر صفر به پیروزی برسد و قهرمان این مسابقات گردد.

9 شهریور 1402

انتقاد از حذف تصویر یوزپلنگ آسیایی از پیراهن تیم ملی فوتبال

یک متخصص اکولوژی و مدیریت حیات وحش درباره حذف تصویر یوزپلنگ ایرانی از پیراهن تیم ملی فوتبال گفت: می توان این موقعیت را به فرصت تبدیل کرد چون احتمال سرمایه گذاری پروژه ها و صندوق های بین المللی روی موضوعات حفاظتی حیات وحش ما وجود دارد و ما می توانیم از...

7 آبان 1401

لیگ ملت های والیبال، عطایی: پیروزی مقابل چین اهمیت زیادی دارد، نباید از امتیاز گرفتن سیر شویم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: رقابت سختی بود، اما بازیکنان بازی قابل قبولی از خود ارائه دادند و این پیروزی برای ما بسیار با اهمیت است.

23 تیر 1401

استرالیا دهمین حریف ایران در لیگ ملت ها ، کار راحت مقابل تیم بدون برد

لیگ ملت های والیبال پس از سه روز استراحت، یک بار دیگر از سر گرفته می گردد و از صبح امروز وارد هفته چهارم می گردد.

12 تیر 1400

نتایج و جدول رده بندی روز سوم مسابقات، ایران در صندلی دوازدهم

به گزارش خبرنگاران، هفته نخست مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت های لیگ ملت های والیبال 2021 با صدرنشینی برزیل به انتها رسید. تیم ملی والیبال ایران با دو شکست مقابل تیم های ژاپن و روسیه و یک پیروزی برابر هلند و کسب 3 امتیاز در صندلی دوازدهم نهاده شد.

2 تیر 1400

خبرنگاران تیم خادمیاران رضوی قهرمان مسابقات فوتوالی یزد شد

یزد - خبرنگاران - سومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی یزد (جام دهه فجر و گرامیداشت چهارهزار شهید استان) شامگاه جمعه با قهرمانی تیم خادمیاران رضوی به پایان رسید.

19 اسفند 1399

تکلیف لیگ برتر فوتسال را تعیین کنید، شاید تصمیم دیگری بگیریم

محمد حسین عراقی زاده عضو هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه گیتی پسند در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص عدم آغاز لیگ برتر فوتسال گفت: طبق برنامه اعلامی سازمان لیگ فوتسال، ما تمرینات خود را از اواسط شهریور ماه آغاز کردیم و در حال حاضر نزدیک به دو ماه است که فقط...

19 آذر 1399

خبرنگاران طرح های نیمه تمام ورزشی چهارمحال و بختیاری بهره برداری می گردد

شهرکرد- خبرنگاران- معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح های نیمه تمام ورزشی بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی در چهارمحال و بختیاری تا سرانجام دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

1 آذر 1399

خبرنگاران کرونا زمان تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی بندرعباس را تغییر داد

بندرعباس- خبرنگاران- رییس هیات والیبال هرمزگان گفت: با توجه به نگرانی های حاصل از شیوع ویروس کرونا، فدارسیون جهانی والیبال با تغییر زمان برگزاری تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی بندرعباس موافقت کرد.

21 فروردین 1399

سایپا را به سالن راه ندادند، فرمانداری ورامین مانع برگزاری بازی

به گزارش خبرنگاران، در حالی که ملاقات دو تیم والیبال شهرداری ورامین و سایپا تهران در چارچوب ملاقاتهای هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال از ساعت 16 امروز به میزبانی ورامین باید برگزار گردد، اما در فاصله نیم ساعت به شروع مسابقه به یکباره اعلام شد این بازی برگزار...

20 فروردین 1399

داورزنی نایب رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا شد

محمدرضا داورزنی از سوی هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا رسما به عنوان نائب رئیس این کنفدراسیون و رئیس منطقه آسیای مرکزی انتخاب و معرفی گردید.

11 آذر 1398

جلسه فتاحی با کولاکوویچ و خوش خبر درباره وضعیت تیم ملی والیبال

سرپرست فدراسیون والیبال با سرمربی و سرپرست تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی والیبال جلسه ای را برگزار کرد.

10 آذر 1398