دکور اتاق پذیرایی را با این وسایل دیدنی کنید

به گزارش وبلاگ وردپرس، برای اینکه برترین احساس را برای میهمانان خود رقم بزنید، بایستی اتاق پذیرایی خود را شگفت انگیز کنید.

دکور اتاق پذیرایی را با این وسایل دیدنی کنید

وسایل خانه انواع مختلفی دارد، که در هر خانه ای دست کم یک یا دو نوع آن پیدا می گردد. در این مطلب از وبلاگ وردپرس به معرفی انواع وسایل در دکور اتاق پذیرایی می پردازیم.

انواع وسایل در دکور اتاق پذیرایی

هر قسمت از خانه، به لوازم و مبلمان کاربردی و مخصوص و آن قسمت احتیاج دارد. در ادامه به معرفی مهم ترین و برجسته ترین وسایل اتاق پذیرایی خواهیم پرداخت.

مبل راحتی یا کاناپه

یک سالن یا اتاق پذیرایی باید شامل مبلمان باشد. پذیرایی بخش نسبتا بزرگی از هر خانه است. در واقع اولین وسایلی که برای این اتاق تدارک دیده می گردد باید مبلمان باشد. زیرا اتاق پذیرایی، باید فضایی راحت و شیک برای خانواده و دورهمی های محبت آمیز باشد. انتخاب کاناپه بیشتر یک چالش است. کاناپه نمونه ای از مبلمان اتاق پذیرایی است که آسایش بیشتری برای ساکنان و مهمانان فراهم می نماید.

میز قهوه

میز قهوه، بیشتر یک اصطلاح است. و منظور از آن همان میزی است که ما ایرانی ها به نام میز عسلی می شناسیم. از میز عسلی هم زمانی استفاده می گردد که قصد سرو نوشیدنی و یا خوراکی داشته باشیم یا وسیله ای را روی آن بگذاریم. میز عسلی یکی از چشم اندازهای اصلی و مرکزی فضای نشیمن محسوب می گردد. جنس میز قهوه یا همان عسلی بیشتر از چوب است.

میز کنسول از انواع وسایل در دکور اتاق پذیرایی

میز کنسول همان میزی است که معمولا در کنار در ورودی قرار داده می گردد. معمولا یک مکعب ساده و کم ارتفاع است و می تواند:

  • در امتداد یک دیوار خالی
  • در پشت یک مبل
  • یا در زیر یک پنجره قرار داده گردد

میز کنسول در دو مدل کابینتی و یا پایه دار ساده وجود دارد. مدل کابینتی آن دارای قفسه ها و کمدهایی برای قرار دادن وسایل در آن ها است. مدل پایه دار ساده صرفا جنبه دکوری داشته و آینه، قاب عکس ها، گلدان ها یا دکوری های متفاوتی زیر و روی آن قرار می گیرند.

میز کناری کاناپه

یک میز چهارپایه ای، کوچک و معمولا مربعی شکل است. که به عنوان یکی از مبلمان اتاق پذیرایی در کنار کاناپه و گوشه اتاق به عنوان میز جانبی شناخته می گردد. برخلاف میز عسلی این میز همواره ثابت است و مناسب جادهی برای لوازمی مانند گلدان، مجسمه، وسایل دکوری، آباژور و غیره است.

نیمکت

این وسیله گزینه فوق العاده ای برای پر کردن قسمت های خالی اتاق نشیمن است. نیمکت به صاحبان خانه این امکان را می دهد که فضای نشیمن بیشتری برای مهمانان داشته باشند. از این نوع نیمکت ها در اتاق خواب و پای تختخواب بسیار استفاده می گردد. شزلون نمونه ای از این نیمکت ها است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب سر بزنید.

نیمکت ذخیره سازی از انواع وسایل در دکور اتاق پذیرایی

نوع دیگری از نیمکت های اتاق پذیرایی، نیمکت های فنردار، با قابلیت جادهی و ذخیره سازی لوازم ضروری و غیرضروری منزل است. وسایلی مانند کوسن ها، بالش ها، ملحفه ها و سایر وسایل دیگر را می توان در این نیمکت جا داد. پس این نیمکت علاوه بر یاری به چیدمان وسایل، طراحی کلی فضا را بهتر می نماید.

میز تلویزیون

میز تلویزیون نماینده آن دسته از مبلمان اتاق پذیرایی است که برای قرار دادن وسایل تفریحی و دیجیتالی مانند تلویزیون، ایکس باکس، گیرنده های تلویزیونی، سینمای خانگی، دستگاه های پخش کننده و غیره اختصاص داده شده اند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب بدون این وسیله دکور خانه ناقص است! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "دکور اتاق پذیرایی را با این وسایل دیدنی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکور اتاق پذیرایی را با این وسایل دیدنی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید