درخواست گسترده برای محرومیت کنعانی زادگان از دربی

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران: ماجرای فیلم منتشر شده از محمد حسین کنعانی زادگان که در آن به استقلالی ها توهین می نماید، دردسر جدیدی را برای پرسپولیس رقم زده است. اسم شده که ممکن است با توجه به الفاظی که مدافع پرسپولیس در این فیلم به کار برده از یک بازی محروم گردد.

درخواست گسترده برای محرومیت کنعانی زادگان از دربی

به گزارش وبلاگ وردپرس، اگرچه از زمان انتشار این فیلم تا کنون، پرسپولیس دو بازی در لیگ انجام داده، ولی هنوز رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره اش صادر نشده است. کنعانی زادگان بعد از ملاقات با فولاد و قبل از بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک راهی کمیته اخلاق شد تا درباره این فیلم شرح دهد. او پیش تر گفته بود در این فیلم صداگذاری شده و بعد هم اسم کرد قدیمی و مربوط به 18 ماه قبل است.

در صورتی که شایعه شد فدراسیون فوتبال، کنعانی زادگان را از ملاقات برابر آلومینیوم محروم می نماید، ولی چنین اتفاقی رخ نداد تا خبر برسد کمیته اخلاق همچنان در پی آنالیز بقیه جوانب است. به نظر می رسد اظهارات مدافع پرسپولیس در جلسه با مسئولان کمیته اخلاق احتیاج به راستی آزمایی بیشتری داشته باشد.

با این حال، اما پیش از برگزاری دربی جام حذفی که قرار است همین پنجشنبه برگزار گردد، مدیران استقلال از فدراسیون فوتبال خواسته اند کنعانی زادگان از دربی پیش رو محروم باشد. آنطور که خبرورزشی نوشته، مسئولان باشگاه نامه ای هم به فدراسیون نوشته و درخواست نموده اند برای رفع شدن شایعات مربوط بین فدراسیون فوتبال و پرسپولیس این بازیکن از حضور در دربی به علت الفاظی که خطاب به طرفداران استقلال داشته محروم گردد. بعلاوه عده ای از طرفداران استقلال هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواهان محرومیت مدافع پرسپولیس از دربی شده اند.

به گزارش وبلاگ وردپرس، دو تیم پرسپولیس و استقلال روز پنجشنه در یک چهارم نهایی جام حذفی در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند.

منبع: فرارو

به "درخواست گسترده برای محرومیت کنعانی زادگان از دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست گسترده برای محرومیت کنعانی زادگان از دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید