خبر بد به پرسپولیسی ها قبل از بازی سخت ، چالش سرخ ها مقابل آماده ترین تیم لیگ

به گزارش وبلاگ وردپرس، مهاجم خارجی پرسپولیس در بازی با تراکتور که در هفته های اخیر یکی از آماده ترین تیم های لیگ بوده، امکان همراهی تیمش را نخواهد داشت.

خبر بد به پرسپولیسی ها قبل از بازی سخت ، چالش سرخ ها مقابل آماده ترین تیم لیگ

به گزارش وبلاگ وردپرس آنلاین، ستاره اهل مالی خط حمله پرسپولیس که در این فصل سه گل برای این تیم به ثمر رسانده، بعد از مصدومیت در تمرین سرخپوشان، این روزها مشغول فیزیوتراپی و تمرین با کادر پزشکی پرسپولیس است و بار دیگر از زمین دور شده است.

نکته مهم اینکه دیاباته از 200 روزی که در عضویت پرسپولیس بوده، بیش از صد روز را دور از تمرینات گروهی سپری نموده و حالا در شرایطی که طرفداران پرسپولیس انتظار سرانجام زودهنگام مصدومیت کشاله ران را داشتند، بازهم او در تمرینات شرکت نمی کند.

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام نموده که این بازیکن به صورت قطعی در ملاقات تراکتور حضور نخواهد داشت و احتمالا بازی سپاهان را هم از دست می دهد تا یحیی همچنان در خط حمله خود چالش هایی را تجربه کند.

با این حال آمادگی لئاندرو پریرا و درخشش عیسی آل کثیر و مهدی عبدی، باعث شده تا به نوعی این خلا برای پرسپولیس جبران گردد اما تیپ بازی متفاوت شیخ دیاباته، امکانات بیشتری را برای انتخاب در اختیار یحیی گل محمدی قرار می داد.

با غیبت شیخ دیاباته فهرست 20 نفره پرسپولیس هم جای بیشتری خواهد داشت و با خط خوردن احتمالی سعید صادقی و البته سرانجام امید برای پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ زیر 23 ساله تهران، یحیی فرصت این را دارد تا بازیکنان جوانتر خود را به تبریز ببرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر بد به پرسپولیسی ها قبل از بازی سخت ، چالش سرخ ها مقابل آماده ترین تیم لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد به پرسپولیسی ها قبل از بازی سخت ، چالش سرخ ها مقابل آماده ترین تیم لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید