خبرنگاران نماینده مجلس: در شرایط کنونی کشور، دولت نیازمند حمایت است

به گزارش وبلاگ وردپرس، شیراز-خبرنگاران-نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی کشور، دولت و دولتمردان نیاز به حمایت و دستگیری از سوی مجلس و سایر نهادها دارند و رویکرد نمایندگان کنونی نیز هرگز تقابل با مسوولان دولتی نیست بلکه قصد داریم به جای مچ گیری، از دولت دستگیری کنیم.

خبرنگاران نماینده مجلس: در شرایط کنونی کشور، دولت نیازمند حمایت است

روح الله نجابت، چهارشنبه در نشست خبری گفت: در طول یک سال باقی مانده از عمر دولت کنونی و شوراهای پنجم شهر، باید اختلافات کنار گذاشته شود و تنها به فکر خدمت به مردم باشیم.

وی، درباره اجرای طرح کوپنی توزیع کالا و مایحتاح ضروری مردم نیز بیان نمود: طرحی به عنوان کالا برگ مالی در مجلس یازدهم در حال پیگیری است که با حال و هوای کوپن سالیان گذشته تفاوت دارد.

کننده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اجرای طرح کالا برگ مالی برای بهره مندی اقشار ضعیف جامعه از مایحتاج اولیه است.

نجابت اضافه کرد: همچنین طرح دیگری مبنی بر تخصیص سهمیه سوخت برای همه افراد جامعه اعم از کسانی که خودرو دارند و یا ندارند در مجلس در حال پیگیری است تا بر اساس آن افرادی که خودرو ندارند و از این سهمیه استفاده نمی کنند نیز بتوانند از مزایای مالی آن بهره مند شوند.

این کننده مجلس ادامه داد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز نیز در دستور کار کمیسیون اصل 90 مجلس واقع شده است و هم اینک در این زمینه تحقیق و تفحص در حال انجام است.

وی، در پاسخ به پرسشی مبنی بر تلاش برخی از کنندگان مجلس شورای اسلامی برای کنترل فضای مجازی و فیلترینگ شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بیان داشت: موضوع فضای مجازی در دوره کنونی بسیار مهم و نیازمند توجه ویژه است.

نجابت اضافه کرد: فضای مجازی، دارای ظرفیت های زیادی است که اگر درست از آن استفاده شود، می تواند بازتاب دهنده خدمات جمهوری اسلامی در سطح جهان باشد.

کننده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به دلیل وجود چالش ها و آسیب های متعدد در فضای مجازی، مجلس یازدهم به دنبال تدوین ساز و کار نظارتی بدون اعمال فیلتر و محدود کردن آن است و آنچه در این باره تعیین است این است که فضای مجازی، سکوی پرشی برای نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.

نجابت همچنین در مورد لزوم به خاتمه رسیدن موضوع مدیریت یکپارچه شهری در مجلس یازدهم ،گفت: این مساله 2 هفته پیش در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی مطرح شد که به نظر می رسد این مقوله خاتمه در مجلس فعلی تعیین تکلیف خواهد شد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ملاحظاتی در کشور برای یکپارچه سازی مدیریت شهری وجود دارد، گفت: تعداد زیادی تخلفات در شوراهای اسلامی شهر و روستا اتفاق افتاده که همین مساله تصمیم گیران را با تردید روبرو کرده است اما در تلاش هستیم که ساز و کار قوی نظارتی برای تحقق مدیریت یکپارچه شهری تدوین شود و این طرح عملا به اجرا در آید.

نجابت، در بخش دیگری از مطالب خود با تاکید بر لزوم توجه به مسائل مالی، گفت: در کلانشهر شیراز نیز مشکلاتی از جمله حاشیه نشینی، نقاط محروم و کمتر برخوردار وجود دارد که نیاز اصلی برای رفع آن در شرایط فعلی، همدلی و همگرایی مسوولان استانی است.

وی ادامه داد: بدون تردید، همدلی و هم افزایی بین مشاوران و 18 کننده فارس در مجلس شورای اسلامی به توسعه این استان و کلانشهر شیراز خواهد انجامید.

نجابت، همچنین در قسمت دیگری از سخنان خود، وعده پیگیری مطالبات وبلاگ وردپرس و اهالی رسانه برای برخورداری از مزایای بیمه داد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نماینده مجلس: در شرایط کنونی کشور، دولت نیازمند حمایت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: در شرایط کنونی کشور، دولت نیازمند حمایت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید