خبرنگاران طرح های نیمه تمام ورزشی چهارمحال و بختیاری بهره برداری می گردد

به گزارش وبلاگ وردپرس، شهرکرد- خبرنگاران- معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح های نیمه تمام ورزشی بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی در چهارمحال و بختیاری تا سرانجام دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران طرح های نیمه تمام ورزشی چهارمحال و بختیاری بهره برداری می گردد

جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: اعتبار مورد احتیاج برای این کار با امضای تفاهم نامه ای میان وزیر ورزش و جوانان و استاندار پیش بینی و تامین می گردد.

وی تهیه برش شهرستانی احتیاجهای حوزه ورزش و جوانان استان را ضروری دانست و اضافه کرد: پیگیری لازم برای تامین تجهیزات خانه جوان شهرکرد و پیگیری به منظور برطرف کمبودهای شهرستان های این استان در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار می گیرد.

تقی زاده توجه به اشتغال های خانگی در حوزه جوانان را ضروری اعلام و توضیح داد: وزارتخانه های ورزش و جوانان و کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای ایجاد اشتغال خانگی در حوزه جوانان و تحول این بخش همکاری و مشارکت می نمایند.

وی تکمیل خوابگاه ورزشکاران چهارمحال و بختیاری را جزو دستور کار و برنامه های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان دانست و یادآور شد: در صورت واگذاری محوطه اطراف خانه جوان شهرکرد به اداره کل ورزش و جوانان، این وزارتخانه منابع اقتصادی و هزینه لازم برای احداث پارک جوانان را در مرکز این استان اختصاص می دهد.

تقی زاده با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر منابع، تجهیزات و امکانات محدود این استان اما اقدامات قابل توجهی اجرا شده که رضایت بخش است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شیوع ویروس کرونا حداقل 400 میلیارد ریال به 520 باشگاه ورزشی این استان خسارت وارد کرد.

حمید کریمی تاکید نمود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز چهار هزار شغل مرتبط با ورزش به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این استان تعطیل شد.

وی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری رتبه 28 زیرساخت های ورزشی و صندلی سیزدهم در قهرمانی های کشور را به خود اختصاص داده است.

کریمی به ظرفیت های ویژه استان در حوزه ورزش و جوانان اشاره و توضیح داد: احداث 320 خانه ورزش روستایی و صدور مجوز برای فعالان حوزه رفتینگ از اقدامات ورزش و جوانان استان در دولت تدبیر و امید به شمار می رود.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تا به امروز از 2 هزار و 348 مورد بازرسی از باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در چهارمحال و بختیاری انجام و 36 باشگاه متخلف پلمب شده است.

کریمی گفت: هم اینک 520 باشگاه ورزشی و 160 مکان ورزشی زیرمجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان فعالیت دارد.

به گزارش وبلاگ وردپرس، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید 19 شده است، بسیاری از کشورهای دنیا درگیر نموده است و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله 2 متری از یکدیگر، شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

چهارمحال و بختیاری بیش از 48 هزار ورزشکار بیمه شده دارد که تعدادی از این ورزشکاران در 2 سال گذشته 2 هزار و 700 نشان طلا، نقره و برنز در میادین ملی و بین المللی کسب نموده اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان برای آنالیز طرح های عمرانی ورزشی، بهره برداری از چند طرح و شروع عملیات طرح ورزشگاه 15 هزار نفری شهرکرد، افتتاح زمین چمن فرادنبه در شهرستان بروجن به چهارمحال و بختیاری سفر نموده است.

از چهارمحال و بختیاری ورزشکارانی در رشته دوومیدانی، بسکتبال، والیبال، ووشو، جودو، کشتی، وزنه برداری، تیراندازی با کمان و شنا در دوره های مختلف به عضویت تیم های ملی درآمده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران طرح های نیمه تمام ورزشی چهارمحال و بختیاری بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح های نیمه تمام ورزشی چهارمحال و بختیاری بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید