حیدری: برای فینال حذفی، داور خارجی بیاورید

به گزارش وبلاگ وردپرس، مربی تیم استقلال تهران نسبت به اتفاقات داوری در لیگ برتر واکنش نشان داد.

حیدری: برای فینال حذفی، داور خارجی بیاورید

به گزارش وبلاگ وردپرس، خسرو حیدری، مربی استقلال با اشاره به اتفاقات روز های اخیر، برنامه ریزی سازمان لیگ و اشتباهات پرتعداد داوری، به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: چه فرقی بین ما و یک تیم دیگر هست که ما باید به دستگردی برویم و بدون تماشاگر بازی کنیم و آن ها می توانند هر دو بازی را با تماشاگر و در آزادی برگزار نمایند؟! این یک ظلم و تبعیض آشکار است و دلیلش هم معلوم نیست. باید مسئولان سازمان لیگ جواب ما و طرفداران مان را بدهند.

وی اضافه نمود: چه چیزی فرق نموده است؟ وقتی که ما با پیکان بازی کردیم هم شرایط مثل الان بود و کورس قهرمانی شکل گرفته بود. الان هم که به سرانجام لیگ رسیده ایم و حساسیت ها بیشتر است، اما به جای این که دقت و سخت گیری برای اجرای عدالت بیشتر باشد، همه چیز برعکس شده و به سود دیگران است.

مربی استقلال اضافه نمود: افتضاحات داوری ها هم که معین است و صدای همه را در آورده است. مدت ها است که اشتباهات داوری علیه ما است و شاید قبلا برای توجیه این اشتباهات می گفتند یاری داور ویدیویی نیست و باید داور در یک صدم ثانیه تصمیم بگیرد که این ها هم توجیه است؛ با این حال سوال من این است که برنامه ریزی لیگ مگر داوری است که باید در کسری از ثانیه تصمیم بگیرند؟ هفته ها وقت داشتند درباره برنامه لیگ و حتی درباره محل برگزاری بازی هم تصمیم بگیرند. این رفتار شائبه ها را تقویت می نماید. مگر استقلال چه نموده که انقدر علیه ما تصمیم می گیرند و با ما دشمنی می نمایند؟ چگونه پیکان نتوانسته از حق میزبانی خود دفاع کند و به حق این تیم که حق سایر تیم ها هم هست، توجهی نشده است؟ الان صدای چند تیم و مربی هم از این سبک برنامه ریزی در آمده است. ما از سازمان لیگ و فدراسیون قاطعانه می خواهیم برای فینال جام حذفی، از داور خارجی استفاده گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حیدری: برای فینال حذفی، داور خارجی بیاورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: برای فینال حذفی، داور خارجی بیاورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید