استقلال به دنبال شکستن طلسمی 50 ساله

به گزارش وبلاگ وردپرس، تیم فوتبال استقلال تهران که در اولین گام از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیروز شد الاهلی عربستان را با نتیجه پر گل 5 بر 2 شکست دهد، در دومین بازی خود در این مرحله به دیدار الشرطه می رود که پیروزی در این دیدار تا حدود زیادی راستا صعود آبی پوشان از گروه مقدماتی را هموار می کند.

استقلال به دنبال شکستن طلسمی 50 ساله

این بازی در حالی برگزار می گردد که آبی پوشان تا به امروز در دیدارهای آسیایی خود پیروز به شکست دادن الشرطه نشده و در صورت پیروزی در بازی امشب، طلسم 50 ساله شکسته خواهد شد.

اولین دیدار استقلال و الشرطه در جام باشگاه های آسیا، به سال 1971 باز می گردد که آبی پوشان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حریف عراقی خود شدند. بعد از آن دو تیم 3 بار دیگر دیدار کردند که هیچیک از این بازی ها برنده نداشت و آخرین بازی دو تیم به مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا باز می گردد که هر دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه یک - یک به انتها رسید.

از آنجایی که اولین تقابل دو تیم به 50 سال پیش باز می گردد و در طول این مدت استقلال هرگز پیروز به شکست دادن الشرطه عراق نبوده، در صورت پیروزی آبی پوشان در بازی امشب، این طلسم 50 ساله شکته خواهد شد.

دیدار استقلال و الشرطه عراق از روز دوم لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 45 دقیقه بامداد دوشنبه 30 فروردین در جده عربستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال به دنبال شکستن طلسمی 50 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به دنبال شکستن طلسمی 50 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید