بررسی مسائل بیش از 120 واحد تولیدی در کمیته رفع موانع تولید

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون در پی بازدید و برگزاری نشست کمیته تسهیل و رفع موانع تولید در 11 شهرک صنعتی استان، مسائل بیش از 120 واحد تولیدی بررسی و برای حل آن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بررسی مسائل بیش از 120 واحد تولیدی در کمیته رفع موانع تولید

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی علی بهرامی زاده در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی چناران اضافه نمود: با بررسی نزدیک و حضوری مسائل این واحدهای تولیدی و اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه، تا کنون مسائل بیش از 30 واحد تولیدی برطرف شده یا به چرخه تولید بازگشته اند.

وی اعلام نمود: قبل از برگزاری نشست کمیته تسهیل و برطرف موانع تولید در شهرک های صنعتی، مسائل واحدهای تولیدی رصد می شود و در صورتی که نیاز به بررسی بیشتر باشد، نشست مزبور با حضور نمایندگان حوزه های مختلف در محل شهرک صنعتی تشکیل و درباره برطرف مسائل واحدها در همان نشست تصمیم گیری می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: یکی از مزیت های برگزاری نشست های کمیته تسهیل و برطرف موانع تولیدی این شرکت در شهرک های صنعتی مزبور، حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی شهرستان محل استقرار واحد تولیدی مزبور بوده که علاوه بر تسریع در رسیدگی به مسائل، برای برطرف برخی معضلات شهرستان نیز در این نشست تصمیم گیری و نسبت به حل آن ها اقدام شده است.

بهرامی زاده اضافه نمود: از آنجا که نمایندگان همه حوزه های ذی مدخل در شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در نشست های کمیته تسهیل و برطرف موانع تولید حضور دارند، بلافاصله مشکل به معاونت مربوطه ارجاع و به سرعت برطرف شده و این موضوع رضایت صاحبان واحدهای تولیدی مشکل دار را نیز جلب کرده است.

وی ادامه داد: مزیت دیگر برگزاری نشست های کمیته تسهیل و برطرف موانع تولید این است که صاحبان واحدهای تولیدی در جریان بسیاری از خدمات شرکت شهرک های صنعتی در حوزه صنایع کوچک که پیش از این اطلاع نداشتند، قرار می گیرند.

بهرامی زاده اضافه نمود: در ابتدای هر یک از نشست های کمیته تسهیل و برطرف موانع تولید، حمایت های شرکت شهرک های صنعتی از صاحبان صنایع کوچک از طریق یکی از نمایندگان شرکت ارائه می شود که از جمله آن ها برگزاری نمایشگاه های خارجی، ثبت برند، برگزاری تورهای خارجی، بازاریابی و مواردی از این دست است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: در رابطه با اطلاع رسانی خدمات این شرکت در حوزه صنایع کوچک، سامانه ای تحت عنوان eservise.isipo.ir راه اندازی و حدود 150 مشاور در این سامانه ثبت شده اند که برخی از مسائل واحدهای تولیدی در این سامانه ثبت و از طریق مشاوران پیگیری و برطرف می شود.

وی اظهار کرد: بسیاری از مسائل واحدهای صنعتی از طریق همین مشاوران در اسرع وقت برطرف شده است که این مهم در زمره خروجی کمیته تسهیل و برطرف موانع تولید شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی هم قرار نمی گیرد.

وی اعلام نمود: بازدید از واحد صنعتی و بررسی نزدیک مشکل آن زمانی انجام می گیرد که مشکل نیاز به بررسی بیشتری داشته و در نشست کمیته حل نشده باشد، بنابراین در صورتی که مسائل واحد تولیدی مشکل دار خارج از عهده شرکت شهرک های صنعتی و نمایندگان دستگاه های اجرایی حاضر در کمیته برطرف موانع تولید باشد، به کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع تولید استان ارجاع داده می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: عمده ترین مشکل واحدهای صنعتی که در نشست کمیته تسهیل و برطرف موانع تولید خراسان رضوی مطرح شده است مربوط به تامین امور زیربنایی بوده، لذا اولویت شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی بر مبنای پیگیری برای تامین زیرساخت های واحدهای صنعتی مانند آب و برق و مخابرات قرار گرفته است.

بهرامی زاده حداکثر زمان پاسخگویی به مسائل واحدهای صنعتی از طریق کمیته تسهیل و برطرف موانع تولید شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی را بسته به مدتی که برخی از دستگاه های اجرایی برای پاسخ اختصاص می دهند، حداکثر 30 روز عنوان نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بررسی مسائل بیش از 120 واحد تولیدی در کمیته رفع موانع تولید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی مسائل بیش از 120 واحد تولیدی در کمیته رفع موانع تولید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید