اسپات در راستا صعود و پیشرفت

به گزارش وبلاگ وردپرس، شرکت اسپات در بیست و سومین همایش شرکت های برتر ایرانی توانست با 73 پله صعود صندلی 235 ام را به خود اختصاص دهد. در این همایش که 26 بهمن ماه امسال با همت سازمان مدیریت صنعتی کشور در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید، شرکت اسپات (سامان پویش تأمین) زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ توانست در میان پانصد شرکت برتر ایرانی رتبه 9 در صنایع فولادی و رتبه 235را در بین شرکت ها کسب کند.

اسپات در راستا صعود و پیشرفت

شرکت اسپات از تأمین نمایندگان و فراورینمایندگان پیشرو در صنعت تجهیزات خرده فروشی کشور به شمار می رود که طیف وسیعی از محصولات و خدمات را براساس احتیاج خاص صنایع خرده فروشی من جمله فروشگاه های زنجیره ای، انبار داری و تجارت الکترونیک به مشتریان خود عرضه داشته است.حضور در بازارهای بین المللی و توسعه صادرات از دیگر اهدافی است که اسپات با استفاده از توانمندی های خود به آن دست یافته است. شرکت اسپات در سال مالی گذشته توانست علاوه بر تأمین کالا و خدمات خود برای شرکت های عضو گروه صنعتی گلرنگ از جمله افق کوروش و هایپرفمیلی، به بازار فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های مستقل و غیرزنجیره ای نیز دست پیدا کند و خدمات و کالاهایش را به مشتریان عظیمی چون شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، مجموعه فروشگاه های هایپراستار، وین مارکت و دیلی مارکت نیز ارائه نماید که این امر تأثیر به سزایی در رشد فروش و صعود 73 پله ای آن ایفا کرد. این شرکت علاوه بر افزایش میزان فروش، رشد 30 درصدی منابع انسانی را تجربه نموده که از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار در گزینش و رتبه بندی برترین شرکت های ایرانی به شمار می رود.

شاخص های رتبه بندی در IMI

در همایش شرکت های برتر ایرانی که با حضور مقامات و سیاستگزاران مالی و صنعتی کشور و همچنین مدیران شرکت های برتر ایرانی من جمله جناب آقای علی اصغر شهبازی مدیرعامل شرکت اسپات برگزار گردید. پانصد شرکت مطرح کشور براساس معیارهای مختلفی از جمله میزان فروش رتبه بندی شدند و اطلاعات مرتبط با این رتبه بندی از سوی سازمان مدیریت صنعتی کشور منتشر گشت. شرکت های عظیم به خاطر نقش پررنگی که در اقتصاد ملی کشورها، اشتغالزایی، ارزآوری و بقای شرکت های متوسط و کوچک ایفا می نمایند در همه جای جهان مورد توجه دولت ها قرار دارند. در ایران نیز با توجه به اهمیت این مسئله، سازمان مدیریت صنعتی کشور از23 سال پیش، همایش معرفی شرکت های برتر ایرانی را با الهام از فهرست Furtune500 (دسته بندی شرکت های برتر جهانی) کلید زد.

همانطور که اشاره شد رشد فروش یکی از معیارهای تأثیرگذار در رتبه بندی فعالان مالی در فهرست برترین شرکت های ایرانی موسوم به IMI به شمار می رود. اما براساس اطلاعات ارائه شده توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور 30 شاخص دیگر از جمله اندازه و رشد شرکت ها، سودآوری و عملکرد، بهره وری، صادرات، نقدینگی، میزان بدهی و بازارهای فعالیت در انتخاب شرکت های پیشرو لحاظ می شود. در سال 1398 شرکت اسپات توانست 3.7 درصد از بازار تجهیزات خرده فروشی کشور را در اختیار بگیرد که از این میزان 60 درصد آن به تجهیزات برودتی و 40 درصد به جامانده به بازار تجهیزات نگهدارنده اختصاص دارد.

درباره شرکت اسپات

شرکت اسپات در سال 1395با مدیریت جناب اقای مهندس شهبازی به عنوان زیر مجموعه ای از هلدینگ عظیم گلرنگ و با هدف تأمین و تجهیز فروشگاه های خرده فروشی تأسیس شد. اکنون پس از گذشت 5 سال از شروع به کار اسپات، طراحی و فراوری انواع تجهیزات برودتی و نگهدارنده فروشگاهی ،لجستیک و انبار، به ویژه انبارهای تجارت الکترونیک، خدمات حمل و نقل و لجستیک انباروارائه مشاوره در زمینه طراحی فروشگاهی نیز به فهرست خدمات این شرکت افزوده شده است. شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از جمله اصلی ترین مشتریان شرکت اسپات به شمار می رود.

منبع: فرارو

به "اسپات در راستا صعود و پیشرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپات در راستا صعود و پیشرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید