آپدیت های بزرگ No Mans Sky ادامه دارند؛ Origins بازی را دگرگون می نماید

به گزارش وبلاگ وردپرس، نه تنها گیم پلی بازی No Mans Sky ماجرا و سفر عظیمی را برای بازیکنان در جهانی ناشناخته مهیا می نماید، بلکه عرضه خود این اثر هم در گذر زمان همانند یک سفر عظیم بوده است؛ سفری که با فراز و نشیب های زیادی روبرو شده است. جدیدترین به روزرسانی منتشر شده از بازی No Mans Sky میخواهد در راستا رو به رشد بازی با اضافه کردن ویژگی های جدید عمق و گستردگی بیشتری به آن بدهد.

آپدیت های بزرگ No Mans Sky ادامه دارند؛ Origins بازی را دگرگون می نماید

همان گونه که تریلرها و وعده ها و سخنان سازندگان این اثر قبل از انتشار بازی No Mans Sky همگی را چشم انتظار این بازی جاه طلبانه نموده بود، با عرضه بازی اصلی بسیاری از هواداران به یک باره ناامید شدند؛ چراکه اثر اصلی تفاوت زیادی با بسیاری از وعده های مختلف و جاه طلبانه سازندگان داشت. شدت این مسأله به قدری بود که در اوایل اعتراضات بسیاری انجام شد و برخی از هواداران به خاطر رفع نشدن وعده ها، خواستار بازپس گیری پول خود شدند.

با این حال، همان طور که گفتیم، بازی No Mans Sky در راستا عرضه خود ماجراهای جالبی را پشت سر گذاشت. استودیوی مستقل Hello Games که وظیفه ساخت بازی را بر عهده داشت، با وجود اینکه نتوانست در زمان عرضه بازیکنان را خرسند کند، اما پا پس نکشید و به مرور به تعهدات خود عمل کرد. از زمان عرضه تا به حال که چند سال سپری شده، به روزرسانی های مختلف و بزرگی برای بازی No Mans Sky منتشر شده که هر کدام تغییرات بسیاری را در بازی ایجاد نموده و آن را به اثر وعده داده شده نزدیک یا حتی گاهی فراتر برده است. پشتیبانی خوب سازندگان و عرضه این به روزرسانی ها به مرور باعث شده تا دیدگاه ها دوباره به سوی بازی بازگردد و بسیاری همانند زمان قبل از انتشار اثر، مشتاق تجربه No Mans Sky باشند.

به روزرسانی جدید بازی که با نام Origins منتشر شده، قدم مثبت دیگری در این راستا برداشته و چیزهای بسیاری را به بازی اضافه نموده که آن را بسیار بزرگتر و عمیق تر ساخته است. در این به روزرسانی، سیاره های جدیدی به منظومه شمسی موجود در بازی اضافه شده اند که فرصت کاوش در دنیا های کشف نشده ی عمیق تازه ای را به مخاطب می دهد. گونه های جانوری و گیاهی جدیدی به بازی افزوده شده که تنوع بیش تر و غنی تری به بازی اضافه نموده است؛ تنوع آب و هوایی و گستردگی حجم بیشتر ابرها در آسمان بازی یکی دیگر از تغییرات است.

علاوه بر آن، سازندگان هم رابط کاربری را دگرگون نموده و همچنین حالت عکاسی را بسیار پیشرفته تر نموده اند تا مخاطبان بتوانند با افکت های مختلف از محیط بازی عکس های دلخواهی بگیرند. یکی دیگر از چیزهای جالب اضافه شده، مکان های قدیمی و بزرگ الجثه ای است که در آن قصه های تاریخی و ادبی زیادی از تمدن های بیگانه درون بازی پنهان شده است تا بتوانید آن ها را کشف کنید. علاوه بر اضافه شدن گونه های جدید جانوری، رفتار برخی از این گونه ها بهبود یافته و بهتر شده است. حتی جزئیات گرافیکی برخی از مناظر بازی هم بهبودهایی داشته . علاوه بر آن، می توان اضافه شدن افکت هایی مانند رعدوبرق و گردباد را از دیگر ویژگی های جدید آن در نظر گرفت.

این ها همه اندکی از جزئیات کامل این به روزرسانی است که میخواهد تجربه مخاطبان بازی No Mans Sky را به طرز قابل توجهی بهبود ببخشد. بازی No Mans Sky به همراه این به روزرسانی تازه منتشرشده، در حال حاضر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است.

تریلر و تصاویر آپدیت Origins بازی No Mans Sky را در ادامه ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت های بزرگ No Mans Sky ادامه دارند؛ Origins بازی را دگرگون می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت های بزرگ No Mans Sky ادامه دارند؛ Origins بازی را دگرگون می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید