این کتاب دنیای کسب وکارهای کوچک را متحول می نماید

به گزارش وبلاگ وردپرس، کتاب اصول راه اندازی کسب و کار پیروز برای صاحبان این کسب و کارها فرصتی را فراهم می نماید تا اقدام متفاوتی نموده و کسب و کار سودآور، بهتر و قوی تری داشته باشند.

این کتاب دنیای کسب وکارهای کوچک را متحول می نماید

مترجم کتاباصول راه اندازی کسب و کار پیروز معتقد است مخاطبان این کتاب می آموزند که چگونه یک کسب و کار سطح سومی بسازندکه بدون حضور آنها ثروت فراوری کند؟

هاتف سیدپور در تشریح کتاباصول راه اندازی کسب و کار پیروز گفت: این کتاب جزو پرفروش های آمازون در زمینه بیزینس بوده که به همت دیوید فینکل، استیفانی هارکنس نوشته شده است.

سیدپور مترجم کتاب اصول راه اندازی کسب و کار پیروز در رابطه با دلایل علاقمندی به ترجمه این کتاب گفت: تحقیقات صورت گرفته در موسسه گالوپ و آمار و ارقام برآمده از شاخص کسب و کارهای کوچک ولزفارگو نشان می دهد که 88.6 درصد مالکان کسب و کارها در آمریکا نفر اول و مدیرعامل و همه کاره کسب و کارهای متعلق به خود هستند و به طور میانگین 52 ساعت در هفته کار می نمایند و 57 درصد آنها هم حداقل شش روز در هفته برسرکار حاضر می شوند و 20درصدشان هم هفت روز هفته را کار می نمایند. به همین علت گفته می گردد، بسیاری از افراد در دام کسب و کارهایی که خودشان راه اندازی نموده اند، می افتند و راه فراری هم از از آن ندارند.

وی ادامه داد: کتاب اصول راه اندازی کسب و کار پیروز برای صاحبان این کسب و کارها فرصتی را فراهم می نماید تا اقدام متفاوتی نموده و کسب و کار سودآور، بهتر و قوی تری داشته باشند.

سیدپور در ادامه مطرح نمود: واقعیت این است که کتاب اصول راه اندازی کسب و کار پیروز حاوی رهنمون ها و فرمول های موثری است که می توان با یادگیری آن کسب وکار پولسازی داشت که هم شاهد رشد و شکوفایی کسب و کار بود و هم آزادی فردی صاحبان آن .

به گفته وی، این کتاب به صاحبان کسب و کارها می آموزد که همزمان با رشد و توسعه کسب و کار آسایش و راحتی زندگی را تجربه نمایند. برای به دست آوردن این پیروزیت ها تفاوتی ندارد که افراد صاحب کسب و کارهای بزرگ و یا کوچک و محدود باشند.

سیدپور با اشاره به اینکه، اگر افراد آماده سفر به دنیای کسب و کار و زندگی آسوده و بی دغدغه هستند باید این کتاب را با دقت بخوانند، توضیح داد: در این کتاب توصیه ها و نکاتی مطرح شده که اگر به درستی پیاده سازی شوند صاحبان کسب و کارها رشد فردی و رشد مالی را همزمان تجربه خواهند کرد.

وی تاکید نمود: کتاب اصول راه اندازی کسب و کار پیروز در هفت فصل به ما می آموزد که چگونه یک کسب و کار سطح سومی بسازیم که بدون حضور ما ثروت فراوری کند؟

سیدپور مهمترین سرفصل های این کتاب را یک کسب و کار ایجاد کنید نه یک شغل برای خود،چرا مدل سنتی ساختن یک کسب و کار، دیگر کاربردی نیست؟، نقشه تفصیلی سطح سه، ستون های پنج گانه مورد احتیاج برای تمام کسب و کارها و استراتژی شش گانه پشتیبانی از کسب و کار ایجاد شده، برشمرد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: عصر آن رسیده که کسب وکارهای کوچک و اسمال بیزینس ها به دانش کاربردی توجه نمایند. این کتاب دنیای کسب وکارهای کوچک را متحول می نماید.

منبع: عصر ایران

به "این کتاب دنیای کسب وکارهای کوچک را متحول می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کتاب دنیای کسب وکارهای کوچک را متحول می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید