افشای شگرد جوانتر شدن خانم بازیگران ایرانی !

به گزارش وبلاگ وردپرس، بازیگران ایرانی در زیبایی زبانزد هستند و با گذشت سن و به مرور زمان جوان تر هم می شوند. در این مطلب راز جذابیت روزافزون آنها برملا شده است.

افشای شگرد جوانتر شدن خانم بازیگران ایرانی !

بازیگران زن در سینما و تلویزیون ایران از معروفیت بسیاری برخوردارند. بازیگران زن در نقش های مختلفی بازی می نمایند. بازیگران زن مورد توجه مردم هستند. بعضی از بازیگران زن چهره معروف و مجذوب کنندهی دارند. در ادامه بازیگران زن را می بینید.

برخلاف تصور بسیاری از ما زیبایی ستاره های سینما نه ابدی است و نه همواره مادرزادی. بسیاری از چهره های مشهور، علاوه بر فتوژنیک بودن، معمولا با گریم یا آرایش، چهره ای از خود به نمایش می گذارند که از واقعیت آن ها مجذوب کننده تر و زیباتر است.

در عین حال اغلب این چهره ها به علت همان ویژگی که در بالا ذکر شد و ظرفیتی که برای حالات و تغییرات دارند، در برابر گریم و پیرایش انعطاف بیشتری نشان می دهند؛ اما این همه ماجرا نیست.

نیکول کیدمن دلربا در سن 55 سالگی همچنان می درخشد، جولیا رابرتز در همین سن بسیار برازنده به نظر می رسد یا برای نمونه، اسکارلت جوهانسون 40 ساله را داریم که بسیار جوانتر از سن اش دیده می گردد. مطمئن باشید که جادوی آن ها منحصر به رژیم های غذایی، گریم و آرایش نیست.

در سال 2021، بازیگران سریال فرندز یک بار دیگر دور هم جمع شدند و خاطرات را برای دوستداران پروپا قرص این سریال در سراسر دنیا زنده کردند.

نکته ای که در این فیلم دورهمی چشمگیر بود، چهره های بشاش و البته اندام چاق شده و کمی خارج از فرم آن ها بود. پس از این تصاویر بود که دوباره توجه بسیاری از تماشاگران به جراحی های زیبایی بازیگران و بازسازی هایی جلب شد که آن ها روی چهره شان انجام داده بودند.

عمل های پرطرفدار در میان ستاره ها

کشیدن پوست، تزریق چربی و انواع عملیات جوان سازی، ترفند هایی هستند که یاری می نمایند تا افراد خود را جوان تر نشان دهند. افتادگی پلک به عنوان یکی از عارضه هایی که با بالا رفتن سن ایجاد می گردد، تاثیر مستقیمی بر چهره می گذارد.

پلک های افتاده فرد را خسته تر و پیرتر نشان می دهد و با کوچک کردن چشم ها از تاثیر و نقش این اعضای سحرانگیز صورت کم می نمایند.

به همین دلایل، جراحی رفع افتادگی پلک از عمل های پرطرفدار در میان ستاره های سینما و تلویزیون است. ستاره هایی که باید با چشم هایشان حرف بزنند و با مخاطب ارتباط برقرار نمایند و سلبریتی هایی که زیبایی شان زبانزد است. اما این جراحی چقدر می تواند جوانی از دست رفته را بازگرداند؟

بهاره رهنما

همین چند هفته قبل بود که بهاره رهنما از چهره جراحی شده اش پرده برداشت و از جراحی افتادگی پلکش نوشت. بهاره رهنما از آن بازیگر هایی است که با وجود اضافه وزن در دوره های مختلف زندگی، به پوست کشیده و تناسب اعضای چهره اش مشهور بوده و یکی از دلایل محبوبیت و توی بورس ماندنش را باید در همین نکته دانست.

بهاره رهنما با توجه به وزنش، همواره پوستی جوان و شاداب را به نمایش گذاشته و این باعث شده که تا همین سال های اخیر بتواند مدام نقش دختر دم بخت و عروس مقبول سینما را بازی کند.

اگر توجه کنید که بهاره رهنما متولد سال 52 است و یکی دو سال دیگر پنجاه سالگی را رد خواهد نمود، متوجه خواهید شد که چهره اش او را چقدر متفاوت نشان می دهد.

با نگاهی به تصاویر پیش و پس از جراحی افتادگی پلک بهتر متوجه می شویم که چشمان او چقدر تغییر نموده اند و پس از این جراحی تا چه میزان جوان تر به نظر می رسد.

نیکی کریمی

زیبایی او همیشگی به نظر می رسد. نیکی کریمی بازیگر توانای سینما که امروز به کسوت کارگردانی درآمده، همواره چهره ای برازنده داشته و کم نیستند کسانی که می گویند بالا رفتن سن و جا افتادن چه بسا او را زیباتر هم نموده است.

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 است و حالا دیگر وارد 50 سالگی شده.

او که با فیلم عروس به سینمای ایران معرفی گردید، تا سال ها نقش دختر جوان و خوش چهره را ایفا می کرد و هنوز هم نامش می تواند بینندگان را به تماشای فیلم یا سریال دعوت کند.

تصاویری که می بینید نشان می دهد او هم در مرحله ای از زندگی جراحی افتادگی پلک را تجربه نموده و این عمل تاثیرات قابل توجهی بر چهره او داشته.

لعیا زنگنه

لعیا زنگنه با سریال های پرطرفدار در پناه تو و در قلب من به تماشاگران تلویزیون معرفی گردید و با همان اولین کار ها برای همواره جای خود را در قلب مخاطبان باز کرد. چهره مهربان و چشم های روشن لعیا زنگنه در اوایل دهه هفتاد می توانست نمایی از زن زیبا و محجوب ایرانی را نمایندگی کند.

لعیا زنگنه متولد 1344 است و طبیعی است که با بالا رفتن سن، نقش هایی که به او پیشنهاد می شد دیگر همان دختران فریبای زمان جوانی نبود. اما همین حالا هم می توانید ببینید که با وجود نزدیک به سه دهه از آغاز بازیگری، چهره لعیا زنگنه نشانی از پیری ندارد.

کتایون ریاحی

درباره بانو کتایون ریاحی و موجی که پس از سریال حضرت یوسف (ع) راه افتاد، زیاد نوشته شده. نکته درباره خانم ریاحی هم این بود که او معروفترین نقش اش را در میان سالی بازی کرد.

دهه هشتاد و زمانی که کتایون ریاحی با نقش زلیخا تبدیل به سوپراستار رسانه های تصویری شده بود، بیش از 40 سال از عمرش می گذشت. کتایون ریاحی متولد 1340 است،

اما امروز با تماشا عکس های او کمتر کسی می پذیرد که 60 سال از تولدش گذشته باشد. خانم ریاحی در همه این سال ها پوست درخشانی داشته و بعدتر با جراحی پلک، کاری نموده که از درخشش چشم هایش هم کم نگردد.

افسانه بایگان

افسانه بایگان که پیش از انقلاب تا یک قدمی تبدیل شدن به دختر شایسته ایران پیش رفته بود، پس از انقلاب و با آثار سینمایی و تلویزیونی دهه شصت، تبدیل به سوپراستار زمان خود شد. کسانی که دوران جنگ و سال های پس از انقلاب را تجربه نموده اند به یاد دارند که خانم بایگان با نقش ترکان خاتون در سریال سربداران چه غوغایی به پا نموده بود.

افسانه بایگان سال ها در سینما یکه تازی کرد و نقش هایی از یاد نرفتنی آفرید. او حالا و در آغاز دهه هفتم زندگی همچنان مثال زدنی است.

با توجه به تصاویر به نظر می رسد او حتی در جوانی هم پلک هایی کمی افتاده داشته که البته به زیبایی و افسونگری اش می اضافه کرد. اگرچه بعد ها جراحی پلک مانع از این شد که افتادگی اولیه، چهره او را پیر و چروکیده نشان دهد.

شیلا خداداد

برای یک بازیگر خوش چهره چه شانسی بزرگتر از این که شوهرش جراح زیبایی و جراحی زبردست باشد.

شیلا خداد بازیگر قدرتمند سینمای ایران این شانس بزرگ را داشته و تردید نکنید که داشتن چنین متخصصی به عنوان شریک زندگی، به او یاری نموده تا کمترین نقائص و ایرادات چهره اش را خیلی سریع رفع کند. شاید برای همین هم هست که خانم خداداد حالا در 41 سالگی از همواره مجذوب کنندهتر به نظر می رسد.

شیلا خداداد متولد سال 1359 در تهران است، کارش را در سینما با فیلم اعتراض مسعود کیمیایی آغاز نموده و با سریال مسافری از هند به اوج معروفیت رسیده. تصاویری که می بینید نشان می دهد که او هم با ترفند جراحی افتادگی پلک توانسته چهره ای دلنشین تر پیدا کند و همچنان ستاره بماند.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا

به "افشای شگرد جوانتر شدن خانم بازیگران ایرانی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای شگرد جوانتر شدن خانم بازیگران ایرانی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید