اظهارات جنجالی افشین پیروانی: جان مادرتان کمی انسان باشید!

به گزارش وبلاگ وردپرس، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از توقف بدون گل این تیم مقابل آلومینیوم اظهار کرد: با این وضع خودمان هم نمی توانیم حقمان را بگیریم. برای هر کس که تصمیم گیرنده است، متاسفم. به هدفشان رسیدند.

اظهارات جنجالی افشین پیروانی: جان مادرتان کمی انسان باشید!

او اضافه نمود: دلشان نمی خواهد پرسپولیس قهرمان گردد. پرسپولیس قهرمانی زیاد دارد. بازی حذفی ما را 9 روز فاصله گذاشتند. چه قدرتی پشت آن است؟ مگر در روز قرعه کشی نگفتند که یکم اسفند بازی است؟ چرا بازی ما را سوم گذاشتند؟ برای این که یک تیمی در آن موقع می خواهد با سن پترزبورگ بازی کند. در کوران مسابقات کدام تیمی بازی محبت آمیز می نماید؟ این چه تصمیمی است؟

به خاطر بازی محبت آمیز سپاهان، بازی ما را عقب انداختند

مدیر تیم پرسپولیس درباره حواشی داوری ملاقات با آلومینیوم گفت: والله باید تیم ما بیرون می آمد. این که وضع قضاوت نیست. پرسپولیس تیم پرهواداری است. تعیین است که باهدف جلو می روند. این از شرایط مالی تیم ها که چطور هزینه می نماید، این از وضع قضاوت و این هم از وضع برنامه ریزی. کجای جهان وسط مسابقات لیگ، یک تیم خارجی دعوت می گردد که بازی محبت آمیز انجام گردد؟ به ما گفتند که بازی ما سوم است، چون سپاهان می خواهد بازی محبت آمیز انجام دهد.

جان مادرتان مقداری انسان باشید

پیروانی در انتها در واکنش به صحبت های گل محمدی مبنی بر این که تا زمانی که او در پرسپولیس است، نمی گذارند این تیم قهرمان گردد، اعلام کرد: آقای گل محمدی برترین مربی ایران است. او زحمتش را می کشد و مطمئن باشید که کوشش می کنید. یک خبر بد برای تیم های رقیب بدهم. البته آن ها هم از حقشان دفاع می نمایند. منظورم کسانی است که نمی خواهند تیم پرسپولیس قهرمان گردد. ما با قدرت می آییم، ولی جان مادرتان مقداری انسان باشید.

منبع: فرارو

به "اظهارات جنجالی افشین پیروانی: جان مادرتان کمی انسان باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات جنجالی افشین پیروانی: جان مادرتان کمی انسان باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید