اطلاعاتی نو از گوشی گلکسی A73، 5G منتشر شد

به گزارش وبلاگ وردپرس، مدتی پیش شنیدیم که گوشی گلکسی A73 دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که سامسونگ هنوز چیزی در خصوص آن فاش نکرده است، اما رندر هایی از گلکسی A73، 5G ظاهر شده است که نشان می دهد این میان رده چگونه خواهد بود.

اطلاعاتی نو از گوشی گلکسی A73، 5G منتشر شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی گلکسی A73، 5G شبیه به گلکسی A72 به نظر می رسد و دارای یک صفحه با حفره پانچ در جلو است و در بخش پشتی آن نیز چهار دوربین قرار گرفته است، این دوربین ها در داخل یک برآمدگی با فلاش LED است.

گوشی گلکسی A73، 5G دارای دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در قاب سمت راست خود است و در پایین پورت USB-C واقع شده است که به وسیله میکروفون و بلندگو به آن متصل شده است.

سامسونگ جک 3.5 میلی متری هدفون را کنار گذاشته است، بنابراین اکنون فضایی برای اسلات سیم کارت در پایین وجود دارد. این رندر های سه بعدی به وسیله Technizo Concept و با همکاری LetsGoDigital و بر اساس شایعات ایجاد شده است، بنابراین به خاطر داشته باشید که محصول نهایی ممکن است تفاوت های جزئی داشته باشد.

انتظار می رود گلکسی A73، 5G دارای اسنپدراگون 750G باشد و پنل AMOLED 6.7 اینچی FullHD+ با اسکنر اثر انگشت در زیر آن برای احراز هویت بیومتریک داشته باشد. این همان چیزی است که گلکسی A72 با آن عرضه شده است، اما گفته می گردد نرخ به روزرسانی صفحه از آن بالاتر می رود. فرکانس 90 هرتز تا 120 هرتز که گفته می گردد این پنل به وسیله سازندگان چینی عرضه می گردد.

یک منبع مطلع ادعا می نماید که گلکسی A73، 5G دارای بدنه پلاستیکی و دارای رتبه IP67 خواهد بود؛ و مانند A73، A73، 5G دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود، اما تعیین نیست که سه دوربین دیگر چه کاری انجام خواهند داد.

سامسونگ گلکسی A73، 5G احتمالاً دارای رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود و ممکن است با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی عرضه گردد.

منبع: انتخاب

به "اطلاعاتی نو از گوشی گلکسی A73، 5G منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی نو از گوشی گلکسی A73، 5G منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید