اتفاقات خوبی برای تنیس روی میز خوزستان رقم خورده است

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران/خوزستان دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: اتفاقات خوبی برای این رشته در استان رقم خورده است.

اتفاقات خوبی برای تنیس روی میز خوزستان رقم خورده است

عبدالامیر بخشنده در گفت و گو با وبلاگ وردپرس با بیان این که شرایط تنیس روی میز خوزستان خوب و اتفاقات خوبی برای آن رقم خورده است، اظهارکرد: طی روزهای اخیر نیز مسابقات جوانان کشور را داشتیم که یکتا لرکیان، پویا حیدرپور و ارشیا عنایت زاده ورزشکاران استان توانستند در بین 16 تنیسور برتر و اصلی کشور قرار بگیرند و به اردوی تیم ملی نیز دعوت می شوند. در رده سنی نوجوانان هم این شانس را داریم که دو سه ورزشکار استان در بین 16 نفر برتر قرار بگیرند.

وی اعلام کرد: خدا را شکر شرایط تنیس روی میز خوزستان در حال بهتر شدن است و قطعا با اقداماتی که در حال اجرا است، سال آینده نتایج خیلی بهتری نیز به دست می آید. در بخش هوپس نیز تنیسورهای خوزستانی حرف برای گفتن دارند و تنیسورهایی داریم که با کار بیشتر، شرایط بهتری پیدا میأ نمایند. بعد از چند سال نیز برای اولین بار است که حدود 9 ورزشکار به اردوی تیم ملی پایه دعوت می شوند.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: مربیان استان نیز در حال به روز شدن و ارتقا سطح خود هستند و در مجموع شرایط خوب است. البته تنها کمی مسائل اقتصادی ما را اذیت می نماید و اگر این دغدغه رفع گردد، حتما نتایج مطلوب تری نیز حاصل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اتفاقات خوبی برای تنیس روی میز خوزستان رقم خورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات خوبی برای تنیس روی میز خوزستان رقم خورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید