شروع پرداخت یاری هزینه معیشتی 300 هزارتومانی مددجویان بهزیستی

به گزارش وبلاگ وردپرس، رئیس سازمان بهزیستی کشور از شروع پرداخت یاری هزینه معیشتی 100 هزار خانوار مددجوی بهزیستی در سراسر کشور اطلاع داد و گفت: افرادی که مستمری بگیر هستند و کسانی که پشت نوبت مستمری قرار دارند، براساس اولویت و جدول توزیع استانی، مشمول دریافت یاری هزینه معیشتی 300 هزار تومانی می شوند.

شروع پرداخت یاری هزینه معیشتی 300 هزارتومانی مددجویان بهزیستی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ وردپرس، وحید قبادی دانا در مراسم اهدای اقلام ضروری مددجویان سازمان بهزیستی در استان سیستان و بلوچستان بیان نمود: امروز روز مبارکی است، زیرا هم در آستانه اعیاد مبارک ماه ربیع الاول هستیم و هم از این بابت که امروز به نوعی برای ما عیدی خواهد بود که می توانیم یاریی را برای مددجویان عزتمند سازمان بهزیستی در شهرستان های چابهار و قصرقند در جنوب استان سیستان و بلوچستان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بعد از سفر مهندس فتاح به استان سیستان و بلوچستان و بازدیدی که از این مناطق جنوبی استان داشتند، در تماسی که در روز آدینه با ایشان داشتم، گفتند که احتیاجمندی ها در استان سیستان و بلوچستان و در شهرستان های چابهار و قصرقند برای مددجویان از جمله مسائل است، طی تماسی که با همکاران در استان داشتیم این احتیاج ها احصاء شد و هم در بعد یاری برای اتمام ساخت 140 واحد مسکونی برای مددجویان و هم برای یاری هزینه های معیشتی برای امور 1000 خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی در 2 شهرستان و توابع آن و همچنین تجهیزات توانبخشی مانند ویلچر و ویلچر برقی و تامین وسایل منزل توانستیم یاری جذب کنیم.

به گفته قبادی دانا، در مجموع بنیاد مستضعفان مبلغ 150 میلیارد ریال معادل 15 میلیارد تومان برای این یاری ها اختصاص داده که این اقلام تهیه شده است و در حال توزیع است.

رئیس سازمان بهزیستی اظهار کرد: سال گذشته از منطقه دشتیاری و اورکی در جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کردم و شرایط سخت زندگی مردم و مددجویان سازمان بهزیستی را از نزدیک مشاهده کردم و در آن مقطع نیز مبالغی را بر روی کارت بانکی آن دسته از مددجویان سازمان بهزیستی که منازل آن ها بر اثر سیل آسیب دیده بود، شارژ کردیم و سعی شد احتیاج های اولیه آن ها را تا حد امکان تامین کنیم.

وی اضافه کرد: یاری های بنیاد مستضعغان و سایر دستگاه ها و یاری های مردمی و مشارکت های مردمی خیرین یاری حال مددجویان بهزیستی بوده است. تا به امروز در دوره کرونا مبلغ 175 میلیارد تومان بنیاد مستضعفان برای مددجویان سازمان بهزیستی در قالب یاری هزینه لوازم بهداشتی به مددجویان، یاری هزینه لوازم بهداشتی به بچه ها کار و خیابانف یاری هزینه معیشتی برای خانواده های مددجویان یاری نموده است. همچنین برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن نیز مبلغ 50 میلیارد تومان به سازمان بهزیستی اختصاص یافته است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین بیان کرد که امروز همزمان با توزیع اقلام اهدایی بنیاد مستضعفان به مددجویان سازمان بهزیستی در قصر قند و چابهار، شاهد آغاز پرداخت یاری هزینه معیشتی برای 100 هزار خانوار مددجوی بهزیستی در سراسر کشور هستیم؛ افرادی که مستمری بگیر هستند و کسانی که پشت نوبت مستمری قرار دارند که براساس اولویت و جدول توزیع استانی مشمول یاری هزینه معیشتی 300 هزار تومانی می شوند که در مجموع مبلغ 300 میلیارد ریال معادل 30 میلیارد تومان مبلغ در نظر گرفته شده اهدایی و یاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که در آستانه اعیاد ماه ربیع برای خانوار های مددجویان سازمان بهزیستی استان های سراسر کشور براساس جدول توزیع و سامانه مربوطه در نظر گرفته شده و اختصاص می یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع پرداخت یاری هزینه معیشتی 300 هزارتومانی مددجویان بهزیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پرداخت یاری هزینه معیشتی 300 هزارتومانی مددجویان بهزیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید