آخرین مرحله واریز وام کرونا ، ثبت&zwnjنام وام کرونا تمدید می&zwnjشود؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، متقاضیان وام کرونا تا 11 آذرماه فرصت داشتند کد ملی سرپرست خانوار را به سامانه پیامکی اعلام شده ارسال نمایند تا اطلاعات خانوار آنها پالایش و وام به حساب آنها واریز گردد.

آخرین مرحله واریز وام کرونا ، ثبت&zwnjنام وام کرونا تمدید می&zwnjشود؟

همان زمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام نموده بود مهلت ثبت نام خانوارها تنها تا 11 آذرماه است و این مهلت تمدید نمی گردد و هنوز هم خبری از تمدید ثبت نام نیست.

4 میلیون و 660 هزار نفر ظرف روزهای گذشته وام یک میلیون تومانی را دریافت نموده اند و آنگونه که این وزارتخانه اطلاع داده دو میلیون و 480 هزار نفر دیگر هم فردا وام را دریافت می نمایند. این در حالی است که وزارت کار گفته بود حدود 11 میلیون خانوار مشمول این وام هستند.

آنگونه که مقامات این وزارتخانه اطلاع داد ه اند تنها 7 میلیون نفر از متقاضیان، شرط دریافت وام کرونا را داشته اند و دیگر افرادی که ثبت نام نموده اند مشمول وام نشده اند. چون این وام قرار بود به افرادی تعلق بگیرد که مرحله اول وام کرونا را گرفته باشند، بیمه نداشته و حقوق ثابت هم نگیرند.

اما عده ای از مخاطبان وبلاگ وردپرس می گویند این چند شرط را دارند اما هنوز یارانه کرونا به حساب آنها نیامده و بعضی دیگر هم می گویند در جریان زمان ثبت نام نبوده اند و از ثبت نام جامانده اند. آنها درخواست تمدید مهلت ثبت نام را دارند.

در این شرایط با توجه به اینکه هنوز این وزارتخانه امکان پرداخت وام به 4 میلیون خانوار دیگر را دارد، باید دید آیا مهلت ثبت نام این وام تمدید می گردد یا نه؟

جاماندگان وام یک میلیونی کرونا

بسیاری می گویند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی بوده اند اما بعضی به دلیل آگاه نشدن و بعضی به دلیل نداشتن گوشی همراه، نتوانسته اند ثبت نام نمایند.

بیشتر روستایی ها اطلاعی از زمان ثبت نام نداشتن و از ارسال پیغامک عقب موندن لطفا ثبت نام وام را تمدید کنید.

پدر من کارگر هست ولی چون سیم کارتش خراب بود نتونستم پیغامک بفرستیم. الان سیم کارت به اسمش گرفتم ولی میگن مهلتش تموم شده . لطف کنید دوباره تمدید کنید.

منو مادرم باهم زندگی می کنیم جفتمونم معلول هستیم خیلی به این یک میلیون وام نیاز داشتیم. الان متوجه شدم یه رقم از شماره کارت ملی مادرمو اشتباه تایپ کردیم فرستادیم.

من سرپرست خانوار هستم و حقوق ثابتی ندارم. شغلم فروشندگیه اونم بخاطر کرونا 6 ماهی میشه درست و حسابی نرفتم سر کار. من خبر نداشتم وقتی متوجه شدم مهلت ثبت نام تموم شده بود.

آقام کارگر جاده است. سیم کارت بنام خودش نداره نرسیده بره سیم بگیره وقت تمام شده. رسیدگی کنید.

اگه قراره به نیازمند داده بشه چرا اولا در زمان محدود ثانیا چرا تمدید نمیکنید؟

خواهشا اگه امکانش هست دوباره تمدیدش کنن تا بقیه هم بگیرن چون واسه کسایی یک ملیون هم یک میلیونه و به زخمی میزنن.

بخدا به خاطره یکی دو تومن مشکل اقتصادی زندگیم داره از هم میپاشه.

مشمولانی که وام نگرفتند

بعضی دیگر از پیغام ها می گوید شرایط دریافت وام را داشته اند، پیغامک را هم ارسال نموده اند اما مشمول وام نشده اند.

ما نه بیمه داریم نه حقوق ثابت. ثبت نام کردیم ولی واسمون پول نیومد چیکار کنیم؟

سلام واسه منم واریز نشده در صورتی که خیلی بهش نیاز دارم هیچ گونه بیمه ای ندارم پیغامک هم دادم اما واریز نشده تورا خدا باز یک باردیگه تمدید کنید.

لطفا رسیدگی کنید من دوتا دختر دارم. بچه مدرسه ای دارم اما چون گوشی نداشتم نتونستم کد ملی ارسال کنم. خواهش میکنم تمدید کنید.

تو رو خدا تمدید کنین ما جا موندیم روز آخر فرستادیم اما جواب نداد شوهرم بیکار خونه نشسته اجاره میدیم بچه کوچیک داریم.

جان من بگین من باسه تا بچه چیکار کنم سرپرست خوانواده هستم شوهرم اعتیاد داره فرار نموده نه کار دارم نه حقوق نه بیمه. سیم کارت بنامم نداشتم با یک خط دیگه پیغام دادم این چه مسخره بازیه زمانشو تمدید کنید یه سیم کارت بگیرم.

منبع: تجارت نیوز

به "آخرین مرحله واریز وام کرونا ، ثبت&zwnjنام وام کرونا تمدید می&zwnjشود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مرحله واریز وام کرونا ، ثبت&zwnjنام وام کرونا تمدید می&zwnjشود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید