11 مدل دستکش ترند و پرطرفدار که استایل شما را زیباتر می نمایند

به گزارش وبلاگ وردپرس، دستکش همان بخشی از استایل است که می تواند به راحتی سبک شما را معین کند یا آن را تغییر دهد. دستکش ها در انواع مختلف و با جنس های متنوعی فراوری می شوند اما همواره همه آن ها ترند روز نیستند. در این مطلب از خبرنگاران مگ می خواهیم 11 مدل دستکش ترند سال جاری را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید یک استایل زیبا، چشم نواز و برجسته داشته باشید.

11 مدل دستکش ترند و پرطرفدار که استایل شما را زیباتر می نمایند

1. دستکش رانندگی

دستکش رانندگی، که معمولا از چرم نازک و نرم ساخته می گردد، با ایجاد چسبندگی باعث کنترل بهتر فرمان ماشین می گردد. این مدل برای اولین بار در دهه 1980 وارد بازار شد و تا امروز همچنان از آن استفاده می گردد. جالب است بدانید در حال حاضر یکی از محبوب ترین دستکش های چرمی همین مدل رانندگی است.

2. دستکش یک تکه

در این مدل که معمولا به صورت کاموایی بافته می گردد چهار انگشت در یک بخش یک تکه قرار می گیرند و فقط انگشت شست جدا می گردد. به علت کنار هم قرار گرفتن انگشتان و کاهش سطح تماس با هوای سرد بیرون، معمولا عایق حرارتی و گرمایی بهتری نسبت به دستکش های عادی هستند.

3. دستکش بدون انگشت

این مدل از دستکش ها تمام دست، به غیر از دو بند بالایی انگشت، را می پوشانند. معمولا از با کاموا یا پارچه نازک فراوری می شوند و برای فعالیت های روزانه بسیار مفید هستند. چون بخشی از انگشت های شما از آن بیرون است و به راحتی می توانیم اجسام را لمس کنید. البته به یاد داشته باشید که اصلا برای پوشیدن در هوای سرد توصیه نمی شوند.

4. دستکش ساق بلند

این مدل، که به دستکش شب و اپرا هم مشهور است، با لباس شب یا لباس عروس استفاده می گردد و تا بالای آرنج را می پوشاند.

5. دستکش های مخصوص کار با گوشی هوشمند

استفاده از گوشی های لمسی با هر مدل دستکشی سخت است چون امکان لمس صفحه را ندارید. اما دستکش های مخصوص کار با گوشی هوشمند در قسمت نوک انگشتان از یک نوع پارچه نازک و کشسانی استفاده نموده اند که به راحتی امکان کار با گوشی را به شما می دهند. بعلاوه در قسمت کف دست، بخش های سیلیکونی دارند که مانع از سُر خوردن گوشی شما در هنگام کار می گردد.

6. دستکش دوچرخه سواری

این محصول به صورت تخصصی برای حفاظت از دست ها در زمان دوچرخه سواری ساخته شده است و می تواند از پوست دست در زمان افتادن از روی دوچرخه محافظت کند. بعلاوه تامین گرمای دست در حین دوچرخه سواری و محافظت از آن در برابر باد، سرما و نور آفتاب را هم بر عهده دارد.

7. دستکش دکمه ای

این مدل یکی از کلاسیک ترین نوع دستکش ها است و انتخاب عالی برای فصل زمستان به شمار میرود. روکش آن معمولا از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته شده و داخل آن هم با پارچه های نرم و کرکی پوشیده شده که می تواند دست را به خوبی گرم نگه دارد.

8. دستکش گرمکن ساق دست

یکی دیگر از انتخاب های خوب برای فصل زمستان این مدل دستکش بافتنی است که ساعت و گاهی تا آرنج را به خوبی پوشانده و گرم نگه می دارد. از این مدل می توانید با هر لباسی بهره ببرید و اگر دوست داشتید قسمت ساق آن را با آستین لباس بپوشانید.

9. دستکش خز مصنوعی

اگر در منطقه ای با آب وهوای معتدل زندگی می کنید این مدل دستکش ها یک گزینه عالی برای شما به حساب می آیند. خز ظریفی که دور مچ آن را پوشانده ظاهر فانتزی و زیبایی به آن می دهد. توصیه متخصصین مد و فشن این است که از این مدل با لباس های رسمی بهره ببرید و به هیچ وجه با استایل روزانه یا اسپرت استفاده نگردد. نباید فراموش کنید این که مدل برای هوای سرد زمستانی مناسب نیست

10. دستکش فیشنت نئونی

استفاده از این مدل دستکش، که به صورت ساق کوتاه و ساق بلند در بازار وجود دارد، از دهه 1980 آغاز شد و تا امروز همچنان هواداران زیادی دارد. استایل های نوجوانان، مهمانی های غیررسمی و مراسم با تم خاص برترین موقعیت ها برای استفاده از آن ها هستند.

11. دستکش مخمل

شاید شیک ترین و کلاسیک ترین نوع دستکش ها همین دستکش های مخمل باشند. خاصیت کشسانی، قابلیت تنفس و نرم بودن بافت در کنار ظاهر سنگین و باوقار، توانسته آن را به یکی از محبوب ترین ها در بازار مد و فشن تبدیل کند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "11 مدل دستکش ترند و پرطرفدار که استایل شما را زیباتر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 مدل دستکش ترند و پرطرفدار که استایل شما را زیباتر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید