چگونه رشد موها را بدون ماده شیمیایی بیشتر کنیم؟

به گزارش وبلاگ وردپرس، فولیکول های موی انسان از زمان تولد تا مرگ به تعداد معین روی سر و بدن وجود دارد. حدود 5 میلیون فولیکول مو در سطح بدن و حدود 100 هزار مختص موهای سر هستند. همزمان با افزایش سن برخی فولیکول ها فراوری مو را متوقف می نمایند، همین موضوع سبب کم شدن موها در سنین بالا می گردد. در ادامه به روش های تقویت رشد مو بدون احتیاج به مواد شیمیایی اشاره می کنیم :

چگونه رشد موها را بدون ماده شیمیایی بیشتر کنیم؟

ماساژ موها

ماساژ دادن موها با روغن ها و ماسک های طبیعی یکی از راهکارهای طبیعی و آسان در مورد تحریک فولیکول های مو برای کاهش ریزش شدید مو، رشد مجدد موها و افزایش ضخامت آن هاست. هر روز زمانی را به ماساژ موها اختصاص دهید. ماساژ موها علاوه بر یاری به رشد مجدد و سریع موها، استرس و اضطراب را هم از شما دور می نماید.

استفاده از آلوئه ورا

آلوئه ورا یک ماسک طبیعی و موثر برای توقف کاهش شدید مو، رشد مجدد موهایی سالم و زیبا و درمان کم پشتی موهاست. این گیاه علاوه بر تاثیری که بر نرمی و صاف شدن موها دارد، سبب کاهش شوره سر و اصلاح فولیکول هایی می گردد که احتمالا به دلیل چربی پوست سر مسدود شده اند. می توانید هفته ای یک بار ژل موجود در برگ های آلوئه ورا را با قاشق جدا کنید و مستقیما روی موها بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

منبع: همگردی

به "چگونه رشد موها را بدون ماده شیمیایی بیشتر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه رشد موها را بدون ماده شیمیایی بیشتر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید