پیشنهاد 15 میلیون پوندی سیتی به بارسلونا برای جذب مسی در ژانویه

به گزارش وبلاگ وردپرس، باشگاه منچسترسیتی در نظر دارد که پیشنهادی 15 میلیون پوندی برای خرید لیونل مسی در پنجره جابجایی زمستانی به باشگاه بارسلونا ارائه کند.

پیشنهاد 15 میلیون پوندی سیتی به بارسلونا برای جذب مسی در ژانویه

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وردپرس، فوق ستاره آرژانتینی پس از شکست بارسا برابر بایرن مونیخ در یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا تصمیم خود برای جدایی از این تیم را به اطلاع مدیران باشگاه رساند. اما در نهایت پس از کش و قوس های فراوان این اتفاق عملی نشد و او به حضورش در این تیم ادامه داد. اما تنها یک سال از قرارداد او با باشگاه اسپانیایی باقی مانده و این بازیکن از ژوئن سال آینده بازیکن آزاد به حساب می آید و از ژانویه می تواند با هر تیمی مذاکره نموده و پیش قرارداد امضا کند.

با این حال مدیران سیتی قصد دارند این انتقال را زودتر از حد انتظار انجام دهند و با توجه به خاتمه یافتن قرارداد لیونل مسی در خاتمه فصل جاری تصمیم دارند که رقمی ناچیز در حدود 15 میلیون پوند برای جذب او در ماه ژانویه به مدیران بارسلونا پیشنهاد دهند. دیلی استار با انتشار این خبر مدعی شده که پپ گواردیولا علاقمند است که هرچه سریعتر همکاری دوباره خود با ستاره سابقش را شروع کند و در نظر دارد که در اولین پنجره جابجایی او را به لیگ برتر انگلیس منتقل کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیشنهاد 15 میلیون پوندی سیتی به بارسلونا برای جذب مسی در ژانویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 15 میلیون پوندی سیتی به بارسلونا برای جذب مسی در ژانویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید