همه چیز درباره نحوه استایل مو با روبان؛ ترندی ترین اکسسوری سال 2024

به گزارش وبلاگ وردپرس، نحوه استایل مو با روبان این روز ها به یکی از ترند های تیک تاک و اینستاگرام تبدیل شده است. انواع استایل موی زنانه با روبان به ویژه استایل های مو با روبان سفید، قرمز و مشکی در سرتاسر فرش قرمزها و جشن های هالیوود بر سر جیجی حدید، اولیویا رودریگو، زوئه کراویتز و سیدنی سوینی ظاهر شده است. استایل های مو با روبان از زمان ماری آنتوانت، آخرین ملکه فرانسه محبوبیت داشته است. روبان ها بعلاوه اصلی ترین اکسسوری دهه 60 بودند و از آنجایی که مد وینتیج محبوبیت بالایی پیدا نموده است، جای تعجب نیست که دوباره ترند شده اند. چیزی که ترند پاپیون 2024 را متمایز می نماید، تطبیق پذیری آن است که به طور یکپارچه به راحتی با لباس های غیر رسمی و رسمی ترکیب می گردد.

همه چیز درباره نحوه استایل مو با روبان؛ ترندی ترین اکسسوری سال 2024

به طور کلی افزودن اکسسوری، یکی از ساده ترین راه ها برای ارتقای استایل روزمره و داشتن احساس خوب است. اگر می خواهید این ترند را امتحان کنید اما نمی دانید از کجا آغاز کنید، وقت آن رسیده است که چند راه ساده برای گنجاندن روبان در استایل خود را بیاموزید. در این مطلب از وبلاگ وردپرس مگ، نحوه استایل مو با روبان برای انواع مدل مو را شرح داده ایم.

معرفی معروف ترین انواع روبان ها

در طول سال های مختلف، انواع مختلفی روبان در رنگ ها، طرح ها و سایزهای مختلف استفاده شده است. اما به طور کلی 3 نوع روبان وجود دارد که از همه انواع روبان ها معروف تر هستند و هر سه در ترند 2024 حضور دارند.

1. روبان مخمل

روبان مخملی به عنوان یک اکسسوری ساده و در عین حال خیره نماینده، پیچیدگی و تطبیق پذیری را ارائه می دهد و بدون زحمت، سطح هر مدل مویی را بالا می برد. چیزی که این لوازم جانبی را مجذوب نماینده می نماید، سازگاری آن با موقعیت های مختلف است. روبان مخملی مشکی از رویدادهای غیر رسمی گرفته تا موقعیت های رسمی، دائما در استایل های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و تطبیق پذیری خود را به عنوان یک اکسسوری معمولی اما مجذوب نماینده ثابت می نماید. پاپیون های مخملی بسیار مجلل و ظریف هستند و به همین علت دوشس کمبریج، کیت می دلتون و افراد مشهوری همانند نیکول کیدمن، جسیکا چستین و مارگو رابی از آن ها در استایل موی خود استفاده نموده اند. البته روبان های مخملی در رنگ های دیگری همانند آبی سرمه ای، سفید و به ویژه قرمز هم بسیار کاربردی هستند.

2. روبان کلاسیک

روبان کلاسیک ساتن، بسیار ساده و برازنده است. این مدل روبان ها برای اضافه کردن ظرافت به هر لباسی عالی هستند. آن ها همه کاره هستند و با هر مدل مویی قابلیت استفاده دارند.

3. گیره پاپیونی

گیره های پاپیونی از جمله انواع پرطرفدار و محبوبی هستند که در ترند سال جاری حضور دارند. آن ها برای افزودن حسی مجذوب نماینده به هر استایلی عالی هستند. گیره های موی پاپیونی هم به صورت ساده و هم تزیین شده با کریستال های سواروسکی یا مروارید، می شوند.

نحوه استایل مو با روبان

روبان ها یک روند گذرا نیستند و می توانند به وسیله هر کسی استفاده شوند. چه مو های کوتاه یا بلند داشته باشید، چه صاف یا مجعد، قطعا یک استایل مو با روبان وجود دارد که برای شما مناسب باشد.

نحوه استایل مو با روبان برای موهای دم اسبی کوتاه

بستن یک روبان باریک یا روبان بزرگ و پهن به یک موی بسته شده به صوت دم اسبی کوتاه، به عنوان برترین استایل مو با روبان شناخته می گردد. یک روبان بزرگ مشکی یا نوار قرمز مخمل را به یک دم اسبی بلند کوتاه ببندید تا به سادگی بتوانید تفاوتی چشم گیر و مجذوب نماینده در استایل خود ایجاد کنید.

نحوه استایل مو با روبان برای موهای بافته شده

استایل های مو با روبان برای موی بافته شده تنوع بیشتری دارند. یکی از محبوب ترین روش های استایل مو با روبان، بستن انتهای موی بافته شده به صورت گیس معمولی یا حتی گیس فرانسوی معکوس است. بافت مو با روبان به صورتی که نوار روبان در حین بافت، در موها پیچیده گردد هم یک روش محبوب برای استفاده از روبان های بلند در استایل مو است.

استفاده از هدبند یا تل پاپیونی

روبان ها و پاپیون ها با داشتن تنوع گسترده در نوع استفاده، مزیت کاملاً جدیدی به مد آورده اند. علاوه بر روبان های مخملی و کلاسیک، تل و هدبند بزرگ و برجسته به صورت پاپیون هم یکی از ترندهای مرتبط با روبان است که در فرش قرمز دیده می گردد.

نحوه استایل مو با روبان در مدل موی کوتاه

مو های کوتاه اغلب در دسته بندی انواع مدل مویی قرار می گیرد که نحوه استایل و کار کردن با آن ها خسته نماینده است. زیرا حالت دادن به موی کوتاه ممکن است سخت باشد. اما با ترند روبان، موهای کوتاه هم می تواند شیک و مجذوب نماینده تر از همواره به نظر برسد. برای مو هایی که خیلی کوتاه است و نمی توان آن را بافت،کافیست فقط کناره های موهایتان را به سمت بالا بکشید و یک گیره پاپیونی به موهای خود بزنید. یا اگر موهای بلندتری دارید، می توانید بافت یک طرفه مو با نوار روبان را امتحان کنید.

بستن مو به شکل پاپیون

برای خانم هایی با موهای پرپشت، اجرای پاپیونی از مو یک روش زیبا برای به کار بردن این ترند است که می توان امتحان کرد. ایده ها ممکن است از استایل مو به صورت یک روبان بزرگ و جسورانه در جلوی سر، تا روبان های ساده و کوچک در یک طرف یا پشت سر متفاوت باشند.

در سرانجام

روبان های مو دوباره به چرخه مد برگشته اند و فهمیدن علت آن کار سختی نیست. این اکسسوری زنانگی، سادگی و بازیگوشی را به هر مدل مویی اضافه می نمایند. صرف نظر از سن، مدل مو و نوع مناسبت، روبان ها به طور شگفت انگیزی همه کاره هستند و از پاپیون های بسیار بزرگ گرفته تا روبان های کوچک و زیبا، گزینه های بی سرانجامی برای انتخاب وجود دارد. بعلاوه آن ها راهی آسان برای تغییر ظاهر شما به وسیله استایل موی شما هستند بدون این که احتیاج باشد موهای خود را کوتاه کنید، مدل خاصی بدهید یا حتی رنگ کنید.

جالب است بدانید در اروپا در سال های 1700 استفاده از روبان مو در اصل تنها برای مردان بزرگسال رواج داشت. در آن موقع مردان برای این که نشان دهند که مرفه و زیاده خواه هستند، مو های خود را با روبان می بستند. اما برای زنان در آن موقع جهت خودنمایی، استفاده از زیور آلات و جواهرات نسبتاً بزرگ ترجیح داده می شد.

با این حال اکنون روند پاپیون های مو برای مردان هنوز برنگشته است و ممکن است مدتی طول بکشد تا پاپیون از قسمت یقه و دور گردنف به سر مردان منتقل گردد! اما اگر این اتفاق هم بیفتدف می دانیم که چیز جدیدی نخواهد بود.

منابع: tegenaccessories, therighthairstyles, sydney

منبع: دیجیکالا مگ

به "همه چیز درباره نحوه استایل مو با روبان؛ ترندی ترین اکسسوری سال 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره نحوه استایل مو با روبان؛ ترندی ترین اکسسوری سال 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید