هتل های مقرون به صرفه و لوکس در سن پترزبورگ

به گزارش وبلاگ وردپرس، شهر سن پترزبورگ یکی از شهرهای توریستی مهم روسیه به شمار میرود و به همین علت انواع هتلها و اقامتگاهای متنوعی را برای گردشگران سراسر جهان مهیا ساخته است.

هتل های مقرون به صرفه و لوکس در سن پترزبورگ

با توجه به اینکه این تابستان فصل مناسبی برای سفر به روسیه را است، خالی از لطف نیست که حتماً از این شهر هم تماشا نموده و البته برای انتخاب هتل هم این مقاله ما را مطالعه فرمایید.

هتل Four Season hotel Lion Palace

هتلهای لوکس سن پترزبورگ از نظر گردشگران:

هتل Four Season hotel Lion Palace: هتلی 5 ستاره با خدماتی همانند استخر آب گرم، استخر سربسته، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، مرکز ورزشی، Spa، تهویه مطبوع، کارمندان چند زبانه، خشکشویی، اتاق جلسات و کنفرانس، حمل و نقل فرودگاهی و نگهداری نوزاد است. این هتل سومین هتل لوکس و اولین هتل خدمات Spa در سن پترزبورگ با هزینه اقامت شبی 284 تا 1046 دلار می باشد.

هتل State Hermitage: هتلی 5 ستاره با نمای موزه هرمیتاژ با خدماتی همانند استخرسربسته، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، مرکز ورزشی، تهویه مطبوع، کارمندان چند زبانه، خشکشویی، اتاق جلسات و کنفرانس، حمل و نقل فرودگاهی و درون شهری است. این هتل ششمین هتل لوکس با هزینه اقامت شبی 144 تا 466 دلار می باشد.

هتل Astoria: هتل 5 ستاره با خدماتی همانند رستوران، اینترنت رایگان، مرکز ورزشی، Spa، تهویه مطبوع، کارمندان چند زبانه، خشکشویی، اتاق جلسات و کنفرانس، حمل و نقل فرودگاهی به همراه صبحانه است. این هتل به هفتمین هتل لوکس، سومین هتل خدمات Spa، پنجمین هتل رومانتیک و دومین هتل بیزینسی سن پترزبورگ ملقب است با هزینه اقامت شبی 188 تا 861 دلار می باشد.

هتل Pushka Inn سن پترزبورگ

مناسبترین هتلهای سن پترزبورگ:

هتل Pushka Inn: هتل 4 ستاره و منتخب گردشگران سال 2017 با خدمات اینترنت رایگان، رستوران، کارمندان چند زبانه، تهویه مطبوع و حمل و نقل فرودگاهی است. این هتل ملقب به دومین هتل لوکس و اولین هتل خانوادگی و رومانتیک نام گرفته است و هزینه این هتل شبی 83 تا 485 دلار می باشد.

هتل Alexander House: هتل 4 ستاره و منتخب گردشگران سال 2017 با خدمات رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، کارمندان چند زبانه، خشکشویی به همراه صبحانه که به اولین هتل لوکس و دومین هتل رومانتیک و سومین هتل خانوادگی ملقب شده است و هزینه اقامت در آن شبی 84 تا 280 دلار می باشد.

هتل Roses: هتلی سه و نیم ستاره با خدمات اینترنت رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، خشکشویی، کارمندان چند زبانه، تهویه مطبوع، مایکروویو به همراه صبحانه که هزینه اقامت آن شبی 30 تا 98 دلار می باشد.

هتلهای مقرون به صرفه مرکز شهر سن پترزبورگ:

این هتلها همگی در مرکز شهر قرار داشته و برای راحتی دسترسی به منطقه ها شهری به شما پیشنهاد می شوند.

هتل Station Hotel M19: هتلی سه ستاره با خدمات اینترنت رایگان، خشکشویی، حمل و نقل فرودگاهی، کارمندان چندزبانه، تهویه مطبوع به همراه صبحانه که هزینه اقامت آن شبی 15 تا 183 دلار می باشد.

هتل Station Hotel Z12: هتلی سه ستاره با خدمات اینترنت رایگان، خشکشویی، حمل و نقل فرودگاهی، کارمندان چندزبانه، خدمه نظافتی، تهویه مطبوع به همراه صبحانه که هزینه اقامت آن شبی 18 تا 322 دلار می باشد.

هتل Station Hotel A19: هتلی سه ستاره با خدمات اینترنت رایگان، خشکشویی، حمل و نقل فرودگاهی، کارمندان چندزبانه، تهویه مطبوع به همراه صبحانه که هزینه اقامت آن شبی 21 تا 276 دلار می باشد.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای تماشای توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

15 علت برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه گردشگری برتر آسیا

منبع: آلامتو

به "هتل های مقرون به صرفه و لوکس در سن پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های مقرون به صرفه و لوکس در سن پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید