متقاضیان دریافت بن خرید نمایشگاه مجازی کتاب ثبت نام نمایند، اعلام آخرین مهلت

به گزارش وبلاگ وردپرس، محمد خلج، مدیر امور اداری و اقتصادی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره فرصت متقاضیان دریافت بن خرید کتاب از نمایشگاه بیان نمود: متقاضیان می توانند تا ساعت 23 شنبه(9 بهمن ماه) هفتمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای ثبت نام در سامانه یارانه اعتباری خرید کتاب که با توجه به درخواست های مکرر در دسترس قرار گرفته است، ثبت نام نمایند.

متقاضیان دریافت بن خرید نمایشگاه مجازی کتاب ثبت نام نمایند، اعلام آخرین مهلت

وی اضافه نمود: دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی، از امروز آدینه(8 بهمن ماه) فرصت داشتند به سامانه یارانه اعتباری خرید کتاب دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مراجعه نمایند.

به گزارش وبلاگ وردپرس؛ اعتبارخرید به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می نماید و برای ثبت نام احتیاج به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر می گردد.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 250 هزار تومان است که از این میزان 150 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و 100 هزار تومان نیز سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است. سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی نیز 500 هزار تومان است که از این میزان 250 هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و 250 هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران خواهد بود.

هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه خرید کتاب یا بن کتاب است و هنگام ثبت نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و در اختیار شخص ثبت نام نماینده یا کد ملی خریدار باشد.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا دهم بهمن ماه 1400 ادامه دارد. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "متقاضیان دریافت بن خرید نمایشگاه مجازی کتاب ثبت نام نمایند، اعلام آخرین مهلت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان دریافت بن خرید نمایشگاه مجازی کتاب ثبت نام نمایند، اعلام آخرین مهلت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید