عکس ، عذرخواهی دسته جمعی استقلالی ها و ناراحتی ساپینتو ، واکنش فوری سرمربی پرتغالی به اقدام جنجالی

به گزارش وبلاگ وردپرس، استقلال شب گذشته در یک بازی شگفت انگیز در ورزشگاه آزادی پیروز شد با نتیجه 6-1 تیم طرفدار را شکست دهد.

عکس ، عذرخواهی دسته جمعی استقلالی ها و ناراحتی ساپینتو ، واکنش فوری سرمربی پرتغالی به اقدام جنجالی

به گزارش وبلاگ وردپرس آنلاین، زمانی که موعود بنیادی فر در سوت خود به علامت انتها بازی استقلال - طرفدار دمید، ریکاردو ساپینتو اولین کاری که کرد، رفتن به سوی ساکت الهامی بود. نه برای خسته نباشید گفتن و یا دلداری دادن به همتای خود در تیم رقیب. ریکاردو ساپینتو خطاب به ساکت الهامی گفت: زدن پنالتی دوم از سوی سید حسین حسینی انتخاب او نبوده است و سید حسین با درخواست تماشاگران پشت ضربه پنالتی ایستاد و او به هیچ وجه نیت تحقیر تیم طرفدار را نداشته است.

ریکاردو ساپینتو بلافاصله بعد از حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی در خصوص این موضوع صحبت کرد و گفت: این رفتاری نیست که بخواهد حسینی آن را انجام دهد. حسینی یک بازیکن و کاپیتان فوق العاده است و او این کار را انجام نداد که بخواهد علیه کسی باشد. این تصمیم احساسی بود. پس از انتها بازی من اولین کسی بودم که به سمت مربی حریف رفتم که به او بگویم چه اتفاقی افتاده است. ما نمی خواستیم هیچکس را تحقیر کنیم و به همه احترام می گذاریم. من به همه احترام می گذاریم. یک اتفاقی افتاده است اما با نیت بدی نبود. من این احتیاط را داشتم که به سرمربی حریف شرح دهم و شرایط را بگویم.

کاملا پیداست ریکاردو ساپینتو از پنالتی زدن به وسیله سید حسین حسینی ناراحت شده و چه بسا در این باره بعد از بازی با بازیکنانش در رختکن صحبت نموده باشد. تا جایی که در انتها بازی همه بازیکنان از سید حسین حسینی گرفته تا مهدی قایدی از ساکت الهامی و تیم طرفدار عذرخواهی کردند. در حالی که در جریان بازی هم معین بود، درخواست تماشاگران از مهدی قایدی موجب شد تا سید حسین حسینی دروازه را رها و پشت ضربه پنالتی بایستد و در نهایت آنرا به گل تبدیل کند. سرمربی پرتغالی استقلال با همه شور و هیجانی که در کنار زمین دارد و تلاشی که برای پیروزی تیمش انجام می دهد، بارها و بارها به این نکته اشاره نموده به هیچ وجه نیتش بی احترامی به تیم حریف و داور نیست. جالب اینکه ریکاردو ساپینتو ارتباط خوبی با ساکت الهامی دارد و حتی پیش از بازی نگاه سرمربی تیم طرفدار را نسبت به خود تحسین نموده بود.

در بازی دیروز اگر کوین یامگا در زمین بود نه فرصت پنالتی زدن به محمد محبی می رسید و نه مهدی قایدی. اما با برافروختگی و ناراحتی ریکاردو ساپینتو کاملا پیداست در ادامه مسیر دیگر سید حسین حسینی پشت ضربه پنالتی قرار نخواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، عذرخواهی دسته جمعی استقلالی ها و ناراحتی ساپینتو ، واکنش فوری سرمربی پرتغالی به اقدام جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، عذرخواهی دسته جمعی استقلالی ها و ناراحتی ساپینتو ، واکنش فوری سرمربی پرتغالی به اقدام جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید