صرفه جویی اقتصادی از مزایای تحقق مدیریت یکپارچه است

به گزارش وبلاگ وردپرس، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اعلام آمادگی شورا جهت واگذاری امور اولیه بهداشتی، آموزشی و اداره شهر به شهرداری تهران گفت: مدیریت یکپارچه شهری علاوه بر صرفه جویی در منابع اقتصادی سبب اتخاذ تصمیمات بهتر می شود.

صرفه جویی اقتصادی از مزایای تحقق مدیریت یکپارچه است

به گزارش شهر، ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران درباره لزوم مدیریت یکپارچه شهر تهران گفت: اگر مدیریت شهر تهران به صورت کامل به شهرداری سپرده شود هم در مصرف منابع اقتصادی صرفه جویی خواهد شد و هم تصمیمات بهتری جهت بهبود شرایط شهر انجام می گیرد.

او با اشاره به اینکه مدیریت یکپارچه شهری بی نظمی در سطح شهر را به شدت کاهش می دهد، گفت: در محدودیت ها و تعطیلی های شهر تهران بی نظمی هایی شاهد بودیم به همین دلیل از مجلس، دولت و سیاست گذاران خواستاریم تا مدیریت یکپارچه شهری را که قانون آن هم وجود دارد، اجرایی کنند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران تأکید کرد: مدیریت شهری آمادگی دارد که امور اولیه بهداشتی، آموزشی و اداره شهر به طور کامل به شهرداری منتقل شود تا بر همین اساس یک نظم و هماهنگی بین بخشی را در سطح تهران ببینیم.

خداکرمی گفت: از محققین و دانشگاهیان خواهش داریم که چالش های اداره شهرها را در دوران اپیدمی مطالعه کنند و پیشنهادات تحلیل های خودشان را به سمع و نظر سیاست گذاران بگذارند.

او در گفتوگو با فارس گفت: پس از ارائه این مسأله توسط محققین باید خلأهایی که وجود دارد برطرف و مسائل مرتفع شود تا هنگامی که بحران هایی مشابه کرونا ایجاد می شود بتوانیم با یک کاسه کردن بودجه ها و نیروهای انسانی اقدامات مؤثر را انجام و در راه رفاه مردم گام برداریم.

خداکرمی گفت: همچنین از ستاد مقابله با کرونا خواستاریم از مردم و اصناف درجهت تصمیم گیری ها کمک بگیرند تا بتوان پروتکل ها را به صورت حرفه ای پیشنهاد داد و اجرایی کرد.

این عضو شورای شهر تهران درباره شرایط کرونا در شهرداری تهران گفت: در حال حاضر شرایط از این لحاظ در شهرداری تهران وخیم نیست و پروتکل ها با سختگیری های خاصی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "صرفه جویی اقتصادی از مزایای تحقق مدیریت یکپارچه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرفه جویی اقتصادی از مزایای تحقق مدیریت یکپارچه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید