صحنه ترسناک قربانی شدن به وسیله قارچ زامبی

به گزارش وبلاگ وردپرس، قارچی که با ورود به بدن قربانی اختیارش را به دست می گیرد و در نهایت قربانی اش می نماید از ترسناک ترین پدیده های طبیعی است.

صحنه ترسناک قربانی شدن به وسیله قارچ زامبی

به گزارش خبرآنلاین، قارچ های زامبی حداقل در چند وقت اخیر به لطف توسعه نفوذ شبکه های اجتماعی معروفیت بسیار پیدا نموده اند، اما کمتر دیده شده است که حشره ای بزرگ تسلیم و قربانی این موجودات ترسناک گردد.

نشانه های آلوده شدن به قارچ از بدن عنکبوت بزرگ بیرون زده است. روبرتو گارسیا، زیست شناس تکاملی که این تصویر را ثبت نموده است، در شرح می گوید: روبرو شدن با حشراتی که آلوده به این قارچ انگلی شده اند، عجیب و نادر نیست، اما کمتر پیش می آید که عنکبوتی چنین بزرگ تسلیم این قارچ ها گردد.

قارچ Ophiocordyceps unilateralis که معمولاً به عنوان قارچ مورچه زامبی شناخته می گردد، یک قارچ بیماری زا برای حشره ها است که به وسیله طبیعت شناس بریتانیایی آلفرد راسل والاس در سال 1859 کشف شد و در حال حاضر عمدتاً در زیست بوم های جنگل های استوایی یافت می گردد.

میزبان های آلوده، کف جنگل را ترک می نمایند و منطقه ای با دما و رطوبت مناسب برای رشد قارچ می آورد. آنجا سرنوشتی تلخ در انتظارشان است. جایی که تحت کنترل قارچ به استقبال مرگ ترسناکشان می روند.

منبع: فرارو

به "صحنه ترسناک قربانی شدن به وسیله قارچ زامبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه ترسناک قربانی شدن به وسیله قارچ زامبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید