شیائومی مدل لامبورگینی گوشی ردمی K70 پرو را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ وردپرس، شیائومی امروز در کنار مدل های اصلی سری ردمی K70، از یک مدل ویژه رونمایی کرد که با همکاری لامبورگینی ساخته شده است. به طور تعیین ردمی تصمیم گرفته به مناسبت 10 ساله شدن این برند، گوشی نو و خاصی فراوری کند که نام کامل آن Redmi K70 Pro Automobili Lamborghini Squadra Corse Edition است.

شیائومی مدل لامبورگینی گوشی ردمی K70 پرو را معرفی کرد

این گوشی نسبت به ردمی K70 پرو از ماژول دوربین کاملا متفاوتی استفاده می نماید و حالا ماژول دوربین دیگر مستطیل شکل نیست. بعلاوه این گوشی در دو رنگ زرد و سبز عرضه می گردد که این رنگ یک برچسب است که زیر پنل محافظ تعبیه شده. رابط کاربری این گوشی، نسخه خاصی است که صرفا برای همین مدل طراحی شده است.

از نظر سخت افزاری هم با ردمی K70 پرو تفاوت خاصی ندارد و مانند آن مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3، رم LPDDR5X، حافظه داخلی UFS 4.0، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 120 واتی است. بعلاوه این گوشی صرفا با رم 24 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی راهی بازار می گردد. هنوز معین نیست این گوشی با چه قیمتی راهی بازار می گردد ولی مانند دیگر نسخه های خاص گوشی های شیائومی، به احتمال زیاد صرفا مختص بازار چین خواهد بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی مدل لامبورگینی گوشی ردمی K70 پرو را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی مدل لامبورگینی گوشی ردمی K70 پرو را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید