شوک به فدراسیون فوتبال؛ گزینه اصلی تیم ملی با اکوادور به توافق رسید!

به گزارش وبلاگ وردپرس، رسانه اسپانیایی از توافق سرمربی سابق قطر به تیمی از آمریکای جنوبی خبر داده است.

شوک به فدراسیون فوتبال؛ گزینه اصلی تیم ملی با اکوادور به توافق رسید!

به گزارش وبلاگ وردپرس یوهان کالدرون، روزنامه نگار گفت، فیلیکس سانچس در خصوص همه چیز برای راهنمایی تیم اکوادور به توافق رسیده است. سرمربی 47 ساله اسپانیایی که در جام جهانی راهنمایی قطر را بر عهده داشت اکنون چالشی را شروع خواهد نمود.

این مربی که در لاماسیا آموزش دیده در سال 2006 به قطر رفت و از آن موقع تا به امروز در این کشور باقی ماند. او کار تمرینی را در پایگاه این کشور شروع کرد و با رهبری تیم ملی قطر در جام جهانی رشد کرد هر چند ین تیم در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی حذف شد.

همانطور که این رسانه گزارش داده است، سانچس نه تنها راهنمایی تیم بزرگسالان را بر عهده خواهد گرفت، بلکه نقش اساسی در دسته های پایین تر نیز خواهد داشت، جایی که اکوادور موفقیت خود را پایه گذاری نموده است، همانطور که با مقام سوم کسب شده در جام جهانی زیر 20 سال رخ داد. انتظار می رود سانچس این هفته برای بستن قرارداد به اکوادور سفر کند و او هم اکنون کار خود را روی تاریخ فیفا در انتها ماه شروع خواهد نمود. آن ها زمان زیادی ت نخواهند داشت، زیرا مسابقات مقدماتی در سپتامبر شروع می گردد و سال آینده کوپا آمریکا برگزار می گردد، جایی که انتظار می رود اکوادور تا دورهای انتهای در آن رقابت کند.

این ادعا در حالی به وسیله آس مطرح شده که گفته می گردد مسئولان فدراسیون در حال مذاکرات نهایی با سانچس برای نشست روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شوک به فدراسیون فوتبال؛ گزینه اصلی تیم ملی با اکوادور به توافق رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به فدراسیون فوتبال؛ گزینه اصلی تیم ملی با اکوادور به توافق رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید