نمی گویم قهرمان جام ملت ها می شویم، اما می توانیم خوب باشیم ، بهتر است کادرفنی تیم ملی تقویت گردد

به گزارش وبلاگ وردپرس، مجید جلالی کارشناس برجسته کشورمان تاکید دارد در این دوره از جام ملت های آسیا، امید بیشتری دارد تا تیم ملی نتایج خوبی بگیرد.

نمی گویم قهرمان جام ملت ها می شویم، اما می توانیم خوب باشیم ، بهتر است کادرفنی تیم ملی تقویت گردد

جلالی در گفت وگو با وبلاگ وردپرس گفت: به این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا امیدوار هستم. نمی توانم بگویم حتما قهرمان می شویم، اما مطمئنا هم بازی های خوبی انجام می دهیم و هم نتایجی در شان فوتبال مان می گیریم.

جلالی درباره اینکه به چه دلایلی به این تیم ملی در رقابت های جام ملت ها امیدوار است، تاکید نمود: گروه فنی فعلی گروه خوبی است. البته مقداری تقویت گردد، بهتر است. ضمن اینکه همدلی خوبی بین کادرفنی و بازیکنان به وجود خواهد آمد. این گروه فنی در آسیا با تجربه است و فوتبال آسیا را می شناسد. پتانسیل فوتبال خودمان را می شناسند. نگاه شان در انتخاب بازیکنان بسته نیست و فقط به تعدادی از بازیکن محدود نمی گردد. یا فقط بچه های لژیونر باشند یا فقط بچه های داخلی. یعنی نگاه جامعی دارند.

او اضافه نمود: این کادر فنی می داند نوع فوتبالی که در جام ملت های قطر ارائه خواهد شد چگونه است و برنامه ریزی دارند. این ها دلایلی است که می گویم به این دوره از جام ملت ها امیدوار هستم تا بتوانیم نتایج لازم را بگیریم.

این کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص قرعه کشی مسابقات جام ملت ها که فردا انجام خواهد شد، گفت: اینکه از الان بخواهیم به قرعه فکر کنیم چیز خوبی نیست. با توجه به سیدبندی تقریبا گروه ها متعادل خواهد شد.

جلالی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی چندین دهه است نتوانسته قهرمان جام ملت های آسیا گردد گفت: واقعا دلایل زیادی دارم؛ دلایل بنیادی. مثلا فوتبال ما به شدت تحت تاثیر دولت مان است. یعنی فوتبال در اختیار فوتبال نیست. فوتبال نمی تواند خودش را تامین کند. مسایل بازدارنده ای وجود دارد. از لحاظ ظرفیت انسانی فوق العاده است، ولی عوامل بازدارنده هم وجود دارد، مثل قوانینی که هست. مثل دیدگاهی که به فوتبال داریم. همگی عوامل بازدارنده هستند که نتوانستیم در جام ملت ها، جام باشگاه های آسیا و حتی در صعود به المپیک موفقیتی داشته باشیم. همگی این ها هم دلایل بنیادی است.

جلالی با اشاره به رقابت های جام ملت ها در کشور قطر تاکید نمود: همانطور که پیش تر گفتم، نمی گویم قهرمان جام ملت ها می شویم، اما می توانیم تیم خوبی باشیم. می توانیم جزو 4 تیم نهایی باشیم و به نظر من حضور در جمع 4 تیم نهایی موفقیت حساب می گردد. البته هنوز حریفان مان در جام ملت ها را بررسی نکرده ام، اما تیم های آسیایی مانند ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در رقابت های جام جهانی عملکرد قابل قبولی داشتند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نمی گویم قهرمان جام ملت ها می شویم، اما می توانیم خوب باشیم ، بهتر است کادرفنی تیم ملی تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی گویم قهرمان جام ملت ها می شویم، اما می توانیم خوب باشیم ، بهتر است کادرفنی تیم ملی تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید