شرط سخت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برای برگزاری قهرمانی کشور

به گزارش وبلاگ وردپرس، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پروتکل بهداشتی را اعلام نموده که در صورت رعایت نشدن این پروتکل کشور مربوطه جریمه می گردد.

شرط سخت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برای برگزاری قهرمانی کشور

به گزارش وبلاگ وردپرس، مسابقات قهرمانی کشور برای اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بسیار مهم است چرا که امتیاز آن در رنکینگ جهانی رکابزنان محاسبه می گردد.

فدراسیون ایران در نظر داشت مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کند اما اتحادیه جهانی دوچرخه سواری پروتکل هایی را برای برگزاری این رقابتها اعلام نموده که برگزاری مسابقات را سخت نموده است.

طبق پروتکل اعلام شده برای برگزاری قهرمانی کشور، رکابزنان باید یک هفته قبل از مسابقات در قرنطینه باشند و از آنها تست کرونا گرفته گردد و در صورت منفی بودن می توانند در مسابقات شرکت نمایند.

پس از خاتمه مسابقات هم دوباره رکابزنان باید قرنطینه شوند و از آنها تست کرونا گرفته گردد.

در صورتی که پروتکل ارسالی رعایت نگردد، کشور مربوطه جریمه اقتصادی سنگین خواهد شد.

با توجه به این شرایط فعلا فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال برگزاری لیگ است چرا که رعایت این پروتکل هزینه زیادی در بر خواهد داشت.

محمود پراش مربی تیم ملی دوچرخه سواری در این مورد به وبلاگ وردپرس گفت: اتحایه جهانی پروتکل سختی ارسال نموده که برگزاری قهرمانی کشور با آن پروتکل غیر ممکن است. اگر هم پروتکل را رعایت نکنیم جریمه سنگینی در نظر گرفته می گردد. از طرفی اگر پروتکل رعایت نگردد، حتی اگر مسئله ای هم پیش نیاید اما بعضی دوستان هستند که به اتحادیه جهانی اطلاع دهند و در این شرایط هم کشور خودمان و هم فدراسیون زیر سوال می فرایند. اکنون هم باید دید در آینده چه چاره ای می توان برای آن پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شرط سخت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برای برگزاری قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط سخت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برای برگزاری قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید