برترین جایگزین های برنامه مسیریابی Waze

به گزارش وبلاگ وردپرس، از چه برنامه های مسیریابی استفاده کنیم؟

اپلیکیشن مسیریابی waze جزو کاملترین و دقیق ترین برنامه های مسیریابی بود که متاسفانه به دلایل مختلف در ایران فیلتر شد. کاربران زیادی در ایران با فیلتر شدن این برنامه دچار مشکل شدند.ولی ما در اینجا برای شما جایگزین هایی را پیشنهاد می کنیم که می توانند به یاری شما بیایند. پس در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

برترین جایگزین های برنامه مسیریابی Waze

HERE WeGo

یکی از فزونین اپلیکشن ها در زمینه راستایابی همین here wego است که با وجد آپشن هایی همانند ساپورت زبان و سخنگوی فارسی می تواند فزونین انتخاب برای جایگزینی با wazeباشد. از مزایای این اپلیکیشن که آن را در صدر انتخاب های ما قرار داده است بروز بودن نقشه های آن در ایران است و براحتی با دانلود 300 مگابایت می توانید به صورت آفلاین از آن لذت ببرید. البته باید یادآوری کنم از نسخه قدیمی (v1.1.10431) برای استفاده از نقشه آفلاین بهره ببرید زیرا در نقشه های نو آن را حذف نموده اند.

این برنامه با ارائه راستاهای جایگزین و فزونین راستا با ماشین ، دوچرخه و پیاده نمایش داده و از زمان و طول راستا شما را مطلع می سازد. پس در نصب این برنامه شک نکنید.

MAPS.ME

MAPS.ME یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب و شناخته شده در زمینه راستایابی است که امکان استفاده آفلاین و بعلاوه شامل شدن نقشه راه های ایران، باعث شده است مورد توجه کاربران بسیاری قرار بگیرد. نقشه های موجود در MAPS.ME بسیار دقیق و با جزئیات نو طراحی شده است؛ به طوری که حتی جاده های فرعی را نیز در بر می گیرد. البته پشتیبانی از نقشه ایران به معنای فارسی بودن برنامه نیست و شما برای کار با برنامه ناچار به استفاده از زبان انگلیسی خواهید بود. نقشه های موجود در MAPS.ME با جزئیات بسیاری طراحی شده اند و برای استفاده آفلاین از آن ها احتیاج به دانلود جداگانه آن ها خواهید داشت. فایل آفلاین نقشه ایران نزدیک به 30 مگابایت حجم دارد که میزان مناسبی است و تقریبا تمام کاربران می توانند بدون مشکل یا هزینه خاصی آن را دانلود نمایند. بعد از دانلود این دیتا، می توانید بدون احتیاج به برقرار بودن ارتباط اینترنتی از امکان راستایابی نقشه و جستجو در آن نیز برخوردار باشید. نکته مثبت دیگری که در MAPS.ME وجود دارد و به نوعی فزونی آن نسبت به Waze به شمار میرود، پشتیبانی از راستاهای پیاده روی است؛ به این معنا که اگر قصد پیاده رفتن به مقصد مورد نظرتان را داشته باشید نیز MAPS.ME می تواند مناسب ترین راستا را برای شما نمایش دهد. نکته مجذوب کننده دیگر نمایش زمان و مسافت تقریبی برای رسیدن به مقصد است که می تواند تأثیر مهمی در برنامه ریزی های شما داشته باشد. امکان نمایش و جستجوی مکان های عمومی مانند رستوران، پمپ بنزین و … در برنامه وجود دارد. نمایش اطلاعات ترافیکی نیز برای 36 کشور مختلف تعبیه شده است.

Sygic

Sygic سومین و احتمالا نام آشناترین اپلیکیشن حاضر در این فهرست است که به لطف سال ها فعالیت، تقریبا برای تمام کاربرانی که حتی یک بار در رابطه با راستایابی جستجو نموده اند، شناخته شده است. این برنامه با پشتیبانی از نقشه آفلاین و بعلاوه منو و سخنگوی فارسی، محبوبیت خاصی بین کاربران کسب نموده است؛ اما پولی شدن آن بعد از 7 روز نقطه ضعف بزرگی است که باید دید کاربران آن را می پذیرند یا به طور کل قید سایجیک را می زنند. شما در 7 روز ابتدایی از تمام امکاناتی که در برنامه های قبلی به آن اشاره شد برخوردار هستید و حتی امکان مشاهده شرایط های ترافیکی و ثبت گزارش درباره راستاها نیز مانند Waze تعبیه شده است تا بتوانید راننده های دیگر را از موضوعات مختلفی که لازم می دانید با خبر کنید. اما بعد از آن برای استفاده از امکاناتی همانند سخنگوی فارسی، باید هزینه پرداخت کنید. در اولین اجرای برنامه به طور اتوماتیک اقدام به شناسایی کشور شما خواهد نمود و از شما در خواست می نماید تا نسخه آفلاین نقشه کشور خود را برای استفاده ساده تر دانلود کنید. بعد از دانلود وارد برنامه خواهید شد و می توانید از امکاناتی همانند راستایابی، جستجوی امکان عمومی و … بهره ببرید. تقریبا تمام امکاناتی که در اپلیکیشن های قبلی وجود دارد، در این برنامه نیز تعبیه شده است؛ اما همانطور که گفته شد، بعضی از آن ها بعد از 7 روز از دسترس شما خارج خواهند شد و برای استفاده مجدد باید نسخه پرمیوم آن را بخرید.

منبع: الی گشت

به "برترین جایگزین های برنامه مسیریابی Waze" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جایگزین های برنامه مسیریابی Waze"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید