سرگردانی توریست آلمانی و خانواده اش در کرج

به گزارش وبلاگ وردپرس، یک گردشگر آلمانی که با اعضای خانواده اش به ایران سفر نموده، در شهر کرج مورد دستبرد نهاده شد و در این کشور سرگردان شد.

سرگردانی توریست آلمانی و خانواده اش در کرج

هنگامی که کریستین ایوان آدینه شب گذشته ون مرسدس بنز خود را در خیابان آتش نشانی شهرک بنفشه پارک نموده بود، سارقان دوربین، پول، کارت اعتباری، مدارک خودرو، گذرنامه ها و سایر مدارکی که در آلمان دارای اهمیت است را با خود بردند.

ایوان که که در شهر فرانکفورت مهندس عمران است، به روزنامه ایران گفته: دوربین مداربسته یک ساختمان از سارقان تصویر گرفته و ویدئوی آن را در اختیار داریم، اما با این حال نیروی انتظامی گفت که نمی تواند برای شناسایی و بازداشت سارقان یاریی کند. ما هم فقط دو هفته دیگر فرصت داریم و بعد از آن باید به کشورمان بازگردیم.

این گردشگر با تاکید بر این که از ادامه برنامه خود برای سفر به کشورهای همسایه ایران بازمانده و آنها را لغو نموده، گفت: من پول، دوربین و چیزهایی که سارقان برده اند را نمی خواهم. اصلا آنها را به دزدها هدیه می دهم، اما فقط می خواهم مدارکم را پس بدهند تا از دردسر رها شوم و آرامش به خانواده ام بازگردد. من از مردم کرج درخواست یاری دارم تا سارقان را شناسایی نمایند.

کریستین ایوان با کنار هم گذاشتن چند برگه کاغذ و چسباندن آن پشت شیشه ون خود، تصمیم دارد تا سارقان را به پس آوردن مدارک تشویق کند. او روی این اطلاعیه کاغذی نوشته: مدارک ما گم شده. یابنده مژدگانی خوبی دریافت خواهد نمود. ما فقط می خواهیم به خانه برویم.

تصاویری که دوربین مداربسته یک ساختمان از سارقان ثبت نموده

منبع : پارسینه

منبع: لست سکند

به "سرگردانی توریست آلمانی و خانواده اش در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگردانی توریست آلمانی و خانواده اش در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید