راهنمای خرید برترین ماشین ظرفشویی با بودجه 25 میلیون

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران- ماشین ظرفشویی ویرپول مدل 3C26FX الان که به آخرین روز های فروردین سال جاری رسیدیم، تقریبا 70 میلیون تومان فروخته می گردد. یکی از گران ترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار است که به نام 14 نفره فروخته می گردد و چیز هایی مثل سنسور مخصوص تشخیص حجم آب ورودی و دوش های اضافی و نمایشگر لمسی، آن را به یکی از برترین گزینه ها برای خریداران ماشین ظرفشویی تبدیل نموده است. اما آن طرف قضیه کف قیمت ماشین ظرفشویی های مبله به حدود 25 میلیون رسیده و اتفاقا به خاطر اینکه گزینه های مالی هستند، جزو مدل های محبوب و پرفروش محسوب می شوند.

راهنمای خرید برترین ماشین ظرفشویی با بودجه 25 میلیون

به گزارش وبلاگ وردپرس؛ ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP12-1482J الان در فروشگاه های لوازم خانگی سه راه امین حضور یا فروشگاه های اینترنتی معروف حدود 25 میلیون تومان فروخته می گردد. با اینکه در یکی، دو ماه قبلی ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP12-1482J گران نشده، اما درمقایسه با فروردین پارسال آن را تقریبا هشت میلیون بیشتر می فروشند. مدلی که ظرفیت آن 14 لیتر است و از هشت برنامه مختلف شست وشو پشتیبانی می نماید. از نظر ظاهری وزن ماشین ظرفشویی مایدیا مدل WQP12-1482J تقریبا 55 کیلوگرم است و ارتفاع آن به حدود 85 سانتی متر می رسد. نمایشگر LED را هم می توانیم یکی از امکانات این مدل بدانیم که با رنگ سفید راهی بازار شده است.

ماشین ظرفشویی هیوندای یکی دیگر از مدل های 14 نفره ای است که فروشنده های لوازم خانگی آن را جزو گزینه های پرفروش و مقرون به صرفهقیمت حساب می نمایند. در هر بار روشن کردن ماشین ظرفشویی هیوندای HDW-1404 تقریبا 11 لیتر آب مصرف می گردد و از این حیث دارای رتبه مصرف انرژی A+ است. نمایشگر LED برای نشان دادن شرایط دستگاه در قسمت بالای ماشین ظرفشویی دیده می گردد و کنار آن دکمه هایی را برای تنظیمات قرار دادند. مدل HDW-1404 هیوندای از شش برنامه مختلف برای شست وشو پشتیبانی می نماید و داخل آن سه سبد جداگانه برای ظرف ها به چشم می خورد. وزن ماشین ظرفشویی HDW-1404 هیوندای 45 کیلوگرم است و 84 سانتی متر ارتفاع دارد. الان قیمت ماشین ظرفشویی هیوندای مدل HDW-1404 در بازار به 25 میلیون تومان رسیده است.

ماشین ظرفشویی مجیک DW15NW یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفهقیمتی است که نهایتا 25 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. یک سال قبل قیمت ماشین ظرفشویی مجیک مدل ماشین ظرفشویی مجیک مدل DW15NW نزدیک 18 میلیون تومان بود و حالا تقریبا 40 درصد گران تر فروخته می گردد. از نظر ظاهری با یکی از ساده ترین مدل های موجود در بازار سروکار داریم که یک نمایشگر دیجیتالی دارد و با سه تا سبد که یکی از آن ها مخصوص قاشق و چنگال است، فروخته می گردد. وزن ماشین ظرفشویی مجیک مدل ماشین ظرفشویی مجیک مدل DW15NW کمی بیش از 70 کیلو است و مثل اغلب مدل های مبله، تقریبا 85 سانتی متر ارتفاع دارد. این مدل از شش برنامه شست وشو پشتیبانی می نماید و فروشنده های لوازم خانگی، قابلیت Half Bad یا همان شست وشو با نصف ظرفیت را جزو امکانات آن می دانند.

خرید ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M140 حدود 25 میلیون تومان تمام می گردد. قبل از عید قیمت ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M140 حدود 23 میلیون و 500 هزار تومان بود و یک سال قبل می توانستیم با 19 میلیون تومان آن را بخریم. به هر حال جزو مقرون به صرفه ترین مدل های ایکس ویژن و بازار لوازم خانگی است که که با رنگ نقره ای و سفید در بازار موجود است و گنجایش آن 14 لیتر خواهد بود. در مشخصات ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M140 نوشته شده که در هر بار استفاده، چیزی نزدیک 10 لیتر آب مصرف می گردد. وزن این مدل حدود 47 کیلو است و از این لحاظ جزو مدل های سبک مبله محسوب می گردد. پشتیبانی از هشت برنامه شست وشو و ارتفاع 85 سانتی متری هم بخش دیگری از مشخصات این مدل ایرانی است.

ماشین ظرفشویی سام مدل DW-186 تقریبا 25 میلیون تومان فروخته می گردد و به همین دلیل جزو مقرون به صرفه ترین مدل هاست و می تواند یکی از گزینه های لیست امروز ما باشد. مدلی که با رنگ نقره ای و سفید در فروشگاه های اینترنتی و بازار موجود است و درمقایسه با یک ماه قبل قیمتش 2.5 میلیون تومان بیشتر شده. پیش شست وشو، شست وشوی مالی و شست وشوی سریع برای ظرف های کثیف جزو برنامه های این مدل محسوب می شوند که وزن آن به 45 کیلوگرم می رسد و 85 سانتی متر ارتفاع دارد. مثل اغلب مدل های مالی که تا اینجا آنالیز کردیم، بالای این یکی هم یک نمایشگر دیجیتال و چندتا دکمه برای اعمال تنظیمات وجود دارد.

مقرون به صرفه ترین ماشین ظرفشویی ها در بازار لوازم خانگی

برند

مدل

قیمت

مایدیا

WQP12-1482

24 میلیون و 900 هزار تومان

هیوندای

HDW-1404

25 میلیون تومان

مجیک

DW15NW

25 میلیون و 500 هزار تومان

ایکس ویژن

M140

25 میلیون تومان

سام

DW-186

25 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید برترین ماشین ظرفشویی با بودجه 25 میلیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین ماشین ظرفشویی با بودجه 25 میلیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید