خبرنگاران 28 بیمار کرونایی در استان مرکزی جان باختند

به گزارش وبلاگ وردپرس، اراک - خبرنگاران- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین گزارش ها، 28 بیمار کرونایی در این استان ظرف 48 ساعت اخیر جان باختند و شمار فوتی های این استان بر اثر کووید 19 به یک هزار و 630 نفر رسید.

خبرنگاران 28 بیمار کرونایی در استان مرکزی جان باختند

دکتر سید محمد جمالیان روز شنبه در گفت و گو با وبلاگ وردپرس اضافه نمود: در این مدت برابر نتایج قطعی آزمایشگاهی، تست کرونای 586 نفر در استان مثبت بوده است که 121 نفر از این بیماران به دلیل وخامت حال در مراکز بیمارستانی بیتری شده و خدمات تخصصی درمانی دریافت می نمایند.

وی شرح داد: 465 نفر از موارد مثبت کووید 19 استان نیز در 48 ساعت اخیر به صورت سرپایی درمان شدند و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه بمانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید نمود: شمار مبتلایان به کرونا در استان مرکزی از زمان شیوع این بیماری تا به امروز به 47 هزار و 530 نفر رسیده است.

دکتر جمالیان ادامه داد: سرعت انتقال کرونا و شدت این بیماری در موج چهارم کووید 19 استان مرکزی بالا است و انتظار است که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را با جدیت دنبال نمایند.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه پارسال شروع شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 28 بیمار کرونایی در استان مرکزی جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 28 بیمار کرونایی در استان مرکزی جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید