خبرنگاران سخنگوی باشگاه پرسپولیس: با درخواست کادر فنی بازیکن جذب می کنیم

به گزارش وبلاگ وردپرس، تهران- خبرنگاران- معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به احتیاج کادر فنی در جابجایی برای تقویت تیم بازیکن جذب خواهیم کرد.

خبرنگاران سخنگوی باشگاه پرسپولیس: با درخواست کادر فنی بازیکن جذب می کنیم

به گزارش وبلاگ وردپرس، ابراهیم شکوری امروز (سه شنبه) در گفت و گویی با اشاره به برنامه سفر سرخپوشان به سیرجان برای مصاف روز آدینه با گل گهر گفت: امیدوارم آخرین ملاقات در نیم فصل نخست با موفقیت همراه باشد. پنجشنبه به سمت سیرجان خواهیم رفت. در همه مسابقات برای برد به زمین می رویم. می دانیم که به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند اما می خواهیم با پیروزی در این ملاقات به موفقیت برسیم.

وی در خصوص آخرین شرایط پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر گفت: پول بودیمیر بدهی سنگینی که برای ما مانده بود. البته به غیر از بودیمیر با چند پرونده دیگر هم روبرو هستیم که باید پول آنها را نیز پرداخت کنیم. مطالبات او را واریز کردیم و تا الان 350 هزار یورو به حساب او نشسته است. منتظر هستیم تا با نشست باقی پول به حساب او، تاییدیه بگیریم و پرونده بسته گردد. تا این لحظه پنجره جابجایی باشگاه بسته است اما کوشش می کنیم تا مشکل را تا شروع زمان جابجایی حل کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه بعضی اوقات برای استقلالی ها کری می خواند، اضافه نمود: کری نمی خوانم بلکه تنها از منافع پرسپولیس دفاع می کنم. این وظیفه من است اما هیچ وقت در خصوص باشگاه دیگری صحبت نکردم. از دوستان هم می خواهم در حیطه وظایف خودشان حرف بزنند.

شکوری در خصوص جذب رضا شکاری گفت: بر اساس احتیاج تیم بازیکن می گیریم. با توجه به ارتباط خوبی که با کادر فنی داریم، آنها هر بازیکنی که درخواست نمایند، برای جذبش اقدام می کنیم. تا الان تنها مهدی ترابی را جذب کردیم.

وی در رابطه با اینکه آیا باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه مهدی ترابی پولی به باشگاه العربی پرداخت کرد یا خیر، توضیح داد: در ابتدا مبلغ 150 هزار دلاری از ما خواسته شد که با توجه به ارتباط خوبی که بین ترابی و باشگاه وجود داشت، هیچ مبلغی بابت این انتقال پرداخت نکردیم. حتی یک ریال.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: در آرامش و با توجه به احتیاج کادر فنی بازیکنان مدنظر را جذب می کنیم و زمانی که نهایی شد اسامی را اعلام خواهیم کرد. لیست ورودی داریم، اما هیچ لیست خروجی هم نداریم. به طور قطع اگر بازیکنی هم بخواهد از جمع ما جدا گردد به صورت قرضی خواهد بود، همان طور که در ابتدای فصل امیر روستایی به صورت قرضی به پیکان رفت و شروطی در قراردادش وجود دارد که باشگاه پیکان مجبور گردد او را بازی دهد تا روستایی در زمان بازگشت به پرسپولیس آماده باشد.

شکوری در خصوص بحث بدهی باشگاه پرسپولیس به شهر خودرو بابت رضایت نامه یحیی گل محمدی اظهار داشت: در این باره با مالک شهر خودرو جلساتی برگزار کردیم و به تفاهم خوبی هم رسیدیم اما تا این لحظه در برقراری ارتباط با آنها دچار مشکل هستیم چرا که آنها جواب تلفن نمی دهند. اگر آنها جواب بدهند ما می خواهیم این مشکل را حل کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ضمن تکذیب شایعه پرداخت 16 میلیارد به شهر خودرو گفت: نمی دانم این مبلغ از کجا آمده است اما مبلغی که روی کاغذ مکتوب و ذکر شده است خیلی کمتر است. از طرفی ما به توافق رسیده ایم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سخنگوی باشگاه پرسپولیس: با درخواست کادر فنی بازیکن جذب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی باشگاه پرسپولیس: با درخواست کادر فنی بازیکن جذب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید