تفریحات ورزشی هیجان انگیز دبی را بشناسید

به گزارش وبلاگ وردپرس، در دبی می توان ورزش های مهیج شن سواری، اسکی روی یخ، چتربازی و غواصی را در سرزمین عجایب را با برترین امکانات انجام داد. شهر دبی سالهاست از مسابقات قهرمانی و رویدادهای برجسته ورزشی میزبانی می نمایند. گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای شرکت در رقابت های بزرگ تنیس، گلف، راگبی و دیگر ورزش ها به دبی سفر می نمایند.

تفریحات ورزشی هیجان انگیز دبی را بشناسید

علاوه بر این، شهر دبی مکانی برای تجربه ورزش های هیجان انگیزی است که کمتر می توان در جاهای دیگر تجربه کرد.

در ادامه مطلب به تعدادی از تفریح های مشهور ورزشی دبی اشاره می گردد.

شن سواری با هیجان اضافه!

اسکی روی شن در منطقه ها بیابانی و سواحل دارای تپه های شنی یکی از ورزش های خانوادگی است. معمولا گردشگران این ماجراجویی را با سافاری در صحرا ترکیب می نمایند.

تجربه اسکی روی یخ در قلب سوزان دبی

بسیاری از مسافران دبی از تماشا اسکی روی یخ در فهرست ورزش های ماجراجویی دبی شگفت زده می شوند. اسکی دبی در مرکز خرید امارات قرار گرفته است که افراد بالای سه سال می توانند از اسکی روی شیب های تند، ریل و پرش لذت ببرند.

پارک برفی بخش جانبی پیست اسکی دبی است و کسانی از این محوطه استفاده می نمایند که به ورزش های زمستانی علاقه ندارند و می خواهند از سرسره یخی، قصر بالارونده، گلوله برفی های غول آسا و غار یخی استفاده نمایند.

سقوط هیجان انگیز با چتربازی

چتربازی امکان تماشای چشم انداز معماری خارق العاده دبی را فراهم می نماید. سفر به این شهر رویایی، ترس سقوط و پریدن از ارتفاع را به چالش می کشد. دبی از نظر رتبه بندی تفریح چتربازی در مقام اول و دوم دنیا قرار گرفته است.

تماشای زندگی رنگارنگ زیر آب با غواصی

دبی مال دارای یک آکواریوم بزرگ است که در آن فعالیت های غواصی انجام می گردد. مطمنا شنا کردن کنار کوسه ها و بیش از 33 هزار گونه دریایی برای مسافران هیجان انگیز است.

فلای بورد؛ سوار بر امواج

فلای بورد یکی از ورزش های منحصر به فرد در دبی و مورد علاقه افراد مشهور است. گردشگران با همراه داشتن لباس شنا در بندرگاه جمیرا با سرعت 40 کیلومتر در ساعت به این ورزش می پردازند.

بالون سواری در آسمان ها

افرادی که به تماشای طلوع آفتاب در آسمان علاقه دارند می توانند بالون سواری را در فهرست تفریح های ورزشی قرار دهند. خیره شدن به چشم انداز پرنده دبی، خلیج فارس، برج العرب و برج خلیفه از شگفتی های این ورزش است. بپیشنهاد می گردد بالون سواری در اوایل صبح انجام گردد تا با گذشت روز، تابش شدید آفتاب آزاردهنده نباشد.

حضور در تور دنیای چوگان در دبی

هیجان مسابقه چوگان پرمخاطره را می توان در جام طلایی دبی پولو تجربه کرد. این یکی از رویدادهای ورزشی دبی است که استعدادهای برتر چوگان دنیا و بعلاوه شرکت نمایندگان برجسته را جذب می نماید.

دیدار با قهرمانان در تاپ گلف

تاپ گلف یک مجموعه تفریحی و تفریح است و محبوب مردم محلی و گردشگران که افراد از میان طیف وسیعی از بازی ها می توانند متناسب با هر سطح مهارتی گزینه مورد نظر را انتخاب نمایند.

مسافرانی که قصد سفر به دبی را دارند می توانند مشهورترین بازیکنان دنیا را در باشگاه گلف امارات دیدار نمایند.

بازی مجذوب نماینده زوربینگ

جوانان زوربینگ را یکی از بازی های مفرح معرفی می نمایند. در این بازی افراد به درون یک کره شفاف به نام زورب می روند و بر روی یک شیب ملایم به سوی پایین می غلتند. این بازی بر روی سطح صاف هم قابل اجراست که کنترل بیشتر اعمال می گردد.

منبع: همگردی

به "تفریحات ورزشی هیجان انگیز دبی را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات ورزشی هیجان انگیز دبی را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید