معرفی برترین سواحل تفریحی کیش

به گزارش وبلاگ وردپرس، جزیره کیش سرزمینی متشکل از سواحل مرجانی، غروب آفتاب دلپذیر، آب وهوایی دل انگیز و دریایی زلال و نیلگون است که همیشه لحظاتی عالی برای مسافران به ارمغان می آورد. بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند در سفر خود به این جزیره زیبا بیشتر زمان سفر خود را به گشت وگذار در سواحل آرام و رویایی کیش، آب تنی، غواصی و تفریحات هیجان انگیز آبی سپری نمایند.

معرفی برترین سواحل تفریحی کیش

در جزیره کیش سواحل بسیاری وجود دارد که هر کدام از آن ها زیبایی ها و ویژگی های خاص و منحصربه فرد خود را دارند که هر کس می تواند مطابق میل و سلیقه خود هر یک از آن ها را برای گردش و سرگرمی انتخاب کند. در ادامه با برترین سواحل سرگرمیی کیش و ویژگی های بی نظیر هر یک از آن ها آشنا می شویم.

ساحل مرجان کیش از برترین سواحل برای شب گردی

یکی از زیباترین سواحل جزیره زیبای کیش، ساحل مرجان است که با داشتن آبی زلال و شفاف می توان به آسانی ماهی های رنگارنگ آن را مشاهده کرد. نورپردازی ساحل مرجان در شب، این ساحل را تبدیل به یکی از برترین مکان ها برای تماشای غروب آفتاب و گردش های شبانه تبدیل نموده است. وجود پارک ساحلی، بازار مرجان و تندیس معروف مرد ساحلی در نزدیکی ساحل مرجان، جذابیت آن را دوچندان نموده است.

از سرگرمیات موجود در ساحل مرجان کیش می توان به سرگرمیات آبی متعدد چون فلای بورد، بنانا، پاراسل، شاتل، غواصی، جت اسکی، قایق سرگرمیی و غیره اشاره نمود. بعلاوه، گردشگران می توانند با گردش همراه با کشتی های آکواریوم، کشتی یونانی کیش، مرکز خرید کوروش کیش و دوچرخه سواری روز مهیجی را سپری نمایند. آن ها می توانند آخر روز خود را در آلاچیق و فضای سبز ساحل بنشینند و با امکانات باربیکیو یک پیک نیک خانوادگی را تجربه نمایند.

ساحل میرمهنا از برترین سواحل کیش برای گوش دادن به موسیقی زنده

ساحل میرمهنا کیش یکی از برترین سواحل شمالی جزیره کیش است که بسیاری از مردم آن را برای تماشای غروب آفتاب و گوش نواختن به اجرا برترین نوازندگان و خوانندگان انتخاب می نمایند. ساحل میرمهنا هر شب میزبان موسیقی زنده هنرمندان بسیاری بوده که آوای موسیقی آن ها شور و شعف خاصی به جزیره بخشیده است. این پارک ساحلی دارای اسکله بزرگی است که پارک ساحلی را به دو قسمت تقسیم نموده و 4 ایستگاه برای سوار شدن به قایق و کشتی های سرگرمیی دارد. نزدیکی به بازار عرب ها، بازار ماهی فروشان و کتابخانه ملی، امکان دوچرخه سواری، گوش نواختن به موسیقی و وجود اسکله سرگرمیی از دیگر ویژگی های ساحل میرمهنا محسوب می گردد.

از جمله امکانات سرگرمیی که در اسکله سرگرمیی ساحل میرمهنا فراهم شده می توان به قایق های آکواریوم برای تماشا اعماق دریا، مرکز غواصی، جت اسکی، پاراسل و غیره اشاره نمود.

ساحل سیمرغ کیش از برترین سواحل برای سرگرمیات خانوادگی

ساحل سیمرغ کیش یکی از سواحل جنوبی جزیره بوده که در کنار جاده دنیا قرار گرفته است و در نزدیکی هتل مارینا و هتل سمیرغ واقع شده است. پارک ساحلی سیمرغ با داشتن آلاچیق های فراوان و امکانات سرگرمیی متعدد چون زمین بازی، اسکیت، پینگ پونگ، بدمینتون و پیست دوچرخه از برترین جاذبه ها برای یک گردش خانوادگی است.

نزدیکی به جاذبه های گردشگری کیش چون پارک دلفین ها، باغ پرندگان و وجود امکانات سرگرمیی مثل پاراسل، قایق موتوری، شاتل، بنانا، جت اسکی، پیست اسکیت، زمین تنیس و پینگ پونگ و غیره به جذابیت های این ساحل افزوده است.

قدم زدن در ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل، مکانی دلنشین با آرامشی وصف نشدنی است که می تواند خاطره یک روز خوب و تکرار نشدنی را برای افراد رقم بزند. گردشگران می توانند در زیر سایه درختان نارگیل بنشینند و ضمن تماشای غروب آفتاب، به عکاسی در این ساحل زیبا مشغول شوند. بعلاوه در سفر به کیش، علاقه مندان می توانند با پوشیدن لباس های محلی مردمان جنوب و گذاشتن طرح های زیبای حنا روی دستان خود، عکس هایی زیبا دوست داشتنی از خود به ثبت برسانند.

از امکانات سرگرمیی ساحل درختان نارگیل می توانند به جت اسکی، قایق پارویی، ماهیگیری، قایق کف شیشه ای، غواصی، قایق پدالی، سه چرخه آبی و غیره اشاره نمود.

منبع: همگردی

به "معرفی برترین سواحل تفریحی کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین سواحل تفریحی کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید