بهسازی معابر منطقه 14 با اجرای 137 پروژه عمرانی

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 14 از انجام فعالیت های عمرانی شهری و بهسازی معابر به مناسبت شروع سال نو در نواحی شش گانه این منطقه اطلاع داد.

بهسازی معابر منطقه 14 با اجرای 137 پروژه عمرانی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ وردپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14؛ محمد امین سالاری پور با بیان این خبر گفت: در قالب تمهیدات نوروزی و آمادگی بهار 1401 و به منظور بهسازی معابر محلی؛ تا به امروز 137 مورد فعالیت عمرانی با عناوین لکه گیری آسفالت، بازسازی جداول و انهار، همسطح سازی دریچه ها، بهسازی پیاده روها و بازسازی نوار حفاری معابر آسفالتی در نواحی شش گانه این منطقه اجرا شده است.

سالاری پور با اشاره به اینکه لکه گیری آسفالت یکی از درخواست های مهم شهروندان است، اضافه کرد: در طرح ویژه نوروز بالغ بر چهار هزار مترمربع لکه گیری در معابر محلی از جمله خیابان های نبرد، ابوذر، پرستار، ائمه اطهار، شهیدان ارتش، شهید رحیمی سعیدی، شاه آبادی، افراسیابی و معابر منتهی به آن انجام پذیرفته است.

وی بازسازی 173 مترطول از انهار، بهسازی 141 مترمربع از پیاده روها و بازسازی 111 مترطول از جداول را از دیگر اقدامات اجرا شده در این طرح برشمرد.

شهردار منطقه 14 با تاکید بر خدمت رسانی کیفی به شهروندان یادآور شد: برطرف نیازهای محلات اعم از عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی از طرق مختلف از جمله بازدیدهای دوره ای مدیران، نظارت مستمر کارشناسان، درخواست های مردمی و مشارکت شهروندان احصاء می گردد و در دستور کار مدیریت شهری قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بهسازی معابر منطقه 14 با اجرای 137 پروژه عمرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی معابر منطقه 14 با اجرای 137 پروژه عمرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید