شروع پخش مسابقه کهکشان از شبکه پنج

به گزارش وبلاگ وردپرس، با انتها پیش فراوری و ضبط مسابقه کهکشان این برنامه تعاملی با اجرای نیما فلاح از امشب روی آنتن شبکه پنج می رود.

شروع پخش مسابقه کهکشان از شبکه پنج

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ وردپرس به نقل از روابط عمومی برنامه، پس از 8 ماه پیش فراوری و با انتها یافتن مراحل ساخت دکور و شروع ضبط مسابقه کهکشان در مهر ماه، نخستین قسمت از این مسابقه امشب 6 آبان ماه ساعت 21 از شبکه پنج روی آنتن می رود.

دکور مسابقه کهکشان در فضایی 2000 متری طراحی شده است و عوامل این مسابقه پس از فوت ارشا اقدسی در مقام مجری، دست به جستجوی فراوانی برای انتخاب جایگزین زدند و در نهایت با انتخاب نیما فلاح به عنوان مجری- بازیگر توانستند ضبط این برنامه را شروع نمایند.

این مسابقه با داشتن فناوری های نوین و واقعیت افزوده به عنوان اولین مسابقه تلویزیونی مبتنی بر واقعیت افزوده ساخته شده است و شرکت نمایندگان در مسابقه سفری را در دل تاریخ شروع می نمایند.

کهکشان یک مسابقه داستانی آینده محور است که مخاطب را ابتدا با ابعاد بازی خود درگیر و به تدریج ابعاد قصه اش را به مخاطب معرفی می نماید. قصه ای که به مرور به این مسابقه اضافه می گردد، این برنامه را وارد فاز تازه ای خواهد نمود و پارسا عالمی مجری مسابقه و مادربزرگ هایش مخاطب را به سمت رویا های بزرگ خودشان روانه خواهند کرد.

این مسابقه در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما فراوری شده و مجری طرح آن مرکز نوآوری رسانا است. تهیه نمایندگی این مسابقه برعهده کمیل سوهانی است و محمدصادق باطنی به عنوان طراح مسابقه و محسن تقوی زنوز مشاور پروژه هستند. بعلاوه بهراد رضازاده به عنوان جانشین تهیه و مدیر فراوری، فاطمه دلاوری به عنوان سردبیر، مهدی آتش جام و موسسه اصحاب رسانه پویا به عنوان مدیر فنی و طراح و مجری اپلیکیشن برنامه، محمدرضا درخشان به عنوان کارگردان، بهراد جوانبخت به عنوان طراح هویت بصری و شهرام قاسمی در مقام طراحی و ساخت دکور این مسابقه ایفای نقش می نمایند.

این مسابقه قرار است در پاییز و زمستان سال جاری، پنچشنبه و آدینه هر هفته حوالی ساعت 9 شب از شبکه 5 سیما پخش گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع پخش مسابقه کهکشان از شبکه پنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پخش مسابقه کهکشان از شبکه پنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید