گیتی معینی : 50 سال سابقه هنری در رادیو دارم

به گزارش وبلاگ وردپرس، تهران (پانا) - گیتی معینی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با استودیو هشت رادیو نمایش گفت قبل از اینکه در تلویزیون آغاز به کار کنم ، شناسنامه رادیو هستم و 50 سال سابقه هنری در رادیو دارم .

گیتی معینی : 50 سال سابقه هنری در رادیو دارم

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش،وی اضافه کرد: رادیو عشق است ، من کارم را از 12 سالگی آغاز کردم و سختی های زیادی کشیدم تا به اینجا رسیدم و باعث افتخارم است که برای کشورم خدمت کنم .

معینی ادامه داد : من در رادیو کارم را در استودیو هشت آغاز کردم و از آن خاطره های زیادی دارم .

وی همچنین در خصوص سریال حورا که در حال حاضر از شبکه یک سیما پخش می گردد اضافه کرد: کار حورا ، کار خوب و قشنگی بود اما چون بیشتر در قالب طنز کار نموده ام دوست دارم بیشتر مردم با دیدن کارهایم بخندند نه اینکه غمگین شوند چون در حال حاضر باتوجه به شرایطِ بیماری ، مردم به اندازه کافی گرفتار و ناراحت هستند و بنابراین لبخند مردم به من انرژی می دهد و من دوست دارم مردم همواره بخندند .

معینی در خاتمه از تجربه اش در جشنواره فیلم فجر در خصوص کاندید شدن برای بازیگری در فیلم ابلق گفت : من این توانایی را دارم که بتوانم در هر ژانری ایفای نقش کنم اما بیشتر قالب طنز را دوست دارم،فیلم ابلق هم کاری متفاوت بود و من آن را بسیار دوست داشتم و کارم را با انگیزه انجام دادم ، اگر از طرف داوران برای من بی عدالتی شد اشکالی ندارد ، من سیمرغم را از مردم کشورم گرفتم .

منبع: خبرگزاری پانا

به "گیتی معینی : 50 سال سابقه هنری در رادیو دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی معینی : 50 سال سابقه هنری در رادیو دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید