کشف 15000 لیتر آب رادیاتور غیراستاندارد در برازجان

به گزارش وبلاگ وردپرس، خبرنگاران: مدیرکل استاندارد بوشهر گفت: کارشناسان استاندارد، حدود 15 هزار لیتر آب رادیاتور غیراستاندارد در یک منزل مسکونی در برازجان کشف کردند.

کشف 15000 لیتر آب رادیاتور غیراستاندارد در برازجان

به گزارش وبلاگ وردپرس از بوشهر، محمدرحیم بهره مند ظهر امروز در جمع وبلاگ وردپرس، با بیان اینکه کارشناسان استاندارد، 15هزار لیتر آب رادیاتور غیراستاندارد در برازجان کشف کردند، اظهار کرد: از این مقدار، یک هزار و 200 لیترآب ضدجوش، سه هزار و 600 لیتر ضدیخ، 5 هزار و 500 لیتر مواد اولیه و مابقی شیشه شوی اتومبیل بوده است.

مدیرکل استاندارد بوشهر اضافه کرد: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان و طی انجام طرح خرید از بازار متوجه یک مارک آب رادیاتور غیراستاندارد شدیم که پس از انجام کارهای کارشناسی، محل تولید که یک منزل مسکونی در برازجان بود، شناسایی شد.

وی اظهار کرد: این محصولات از طریق آب شرب شهری تولید و پس از اضافه کردن رنگ های آبی، زرد یا سبز و برخی اضافه کردنی های غیراستاندارد، روانه بازار می شد.

بهره مند ضمن ابراز خرسندی از همکاری های دوجانبه اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان و استاندارد بوشهر شرح داد: قطعاً شناسایی متخلفان و مجرمانی که با تولیدات غیراستاندارد خود، جان و مال مردم را تهدید می کنند، بدون یاری دستگاه های ذی ربط ممکن نیست.

آ

منبع: تسنیم

به "کشف 15000 لیتر آب رادیاتور غیراستاندارد در برازجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 15000 لیتر آب رادیاتور غیراستاندارد در برازجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید