چرا فیسبوک روی نسل نوجوان سرمایه گذاری می نماید؟ ، مروری بر امیدهای بلند مدت مارک زاکربرگ

به گزارش وبلاگ وردپرس، فیسبوک اخیرا تیم ویژه مسنجر بچه ها خود را بازسازی نموده و از سرویس هایی تازه برای نوجوانان نیز پرده برداری نموده است. اما پرسش این است که چرا فیسبوک تا این حد روی نسل نوجوان سرمایه گذاری و برنامه ریزی می نماید؟

چرا فیسبوک روی نسل نوجوان سرمایه گذاری می نماید؟ ، مروری بر امیدهای بلند مدت مارک زاکربرگ

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیرعامل فیسبوک؛ مارک زاکربرگ به شدت به نسل کودک و نوجوان حساس است و برای این نسل برنامه ریزی می نماید اما چرا؟

شاید برای پاسخ این پرسش بیش از هر چیزی باید به نسلی نگاه کنیم که نوجوانی و جوانی خود را با فیسبوک گذراندند، نسلی که از سال 2004تا کنون از این شبکه اجتماعی استفاده نموده اند و اکنون دیگر در سنین پایین نیستند.

بر همین اساس است که زاکربرگ به فکر افتاده تا برای نسل بعدی نیز مجذوب کننده باشد.این شرکت بیش از 100 کارمند را به طور خاص در ساخت محصولات و ویژگی های مخصوص نوجوانان به خدمت گرفته است.

این تیم در اواخر هفته گذشته گفت که پروژه های متعددی برای نوجوانان دارد. برای مثال برنامه ای به نام LOL . فراموش نکنیم که فیسبوک علی رغم همه مخالفت ها همچنان در حال توسعه مسنجر بچه ها است.البته LOL هم پیروز نشد چندان محبوبیتی کسب کند اما فیسبوک از آن به عوان یک پروژ آزمایشی یاد کرد.

به گفته یکی از سخنگویان فیسبوک، تیم نوجوانان این شرکت برنامه های آزمایشی متعددی خواهد داشت و از هیچ فرصتی برای جذب نوجوانان دست نمی کشد. این سخنگوی فیسبوک تاکید نمود:تیم نوجوانان برای ترتیب بندی اولویت های کسب و کار ، از جمله افزایش سرمایه گذاری در مسنجر بچه ها فعالیت می نماید.

افزون بر این ها، بسیاری معتقدند که فیسبوک ارتباطات خود را با نوجوانان از دست داده است به همین علت است که این شرکت بیش از 100 کارمند را متمرکز بر این قشر سنی استخدام نموده است.

منبع: انتخاب

به "چرا فیسبوک روی نسل نوجوان سرمایه گذاری می نماید؟ ، مروری بر امیدهای بلند مدت مارک زاکربرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فیسبوک روی نسل نوجوان سرمایه گذاری می نماید؟ ، مروری بر امیدهای بلند مدت مارک زاکربرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید