چراغ سبز گزینه جانشینی کی روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران ، اگر جدی باشند رسما جواب می دهم!

به گزارش وبلاگ وردپرس، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به پیشنهادات حضورش در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

چراغ سبز گزینه جانشینی کی روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران ، اگر جدی باشند رسما جواب می دهم!

به گزارش وبلاگ وردپرس، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال فولاد خوزستان و در تبادل نظر با وبلاگ وردپرس به بحث پیشنهاداتی که درباره حضورش در تیم ملی مطرح می گردد، واکنش نشان داد.

او ابتدا در خصوص در پیش بودن مسابقات جام ملت های آسیا و حذف ایران از جام جهانی گفت: در خصوص تیم ملی صحبتی ندارم. امیدوارم این تیم پیروز باشد.

نکونام سپس درباره اینکه مطرح شدن نام او برای حضور در تیم ملی باعث شده تا طرفداران فولاد نگران نتایج این تیم باشند، تاکید نمود: اول از همه بگویم کسی جای من مصاحبه نکند. پیشنهادی به من نرسیده است. فدراسیون برنامه ای روی من ندارد. صحبت هایی هم که آن اول شد، برنامه ای نبود که قطعیت داشته باشد. الان هم همینطور است. دوستان الکی صحبت هایی انجام می دهند که نکونام برود یا نرود. کسی با من صحبت نکرده است. اگر اتفاقی افتاد رسماً وارد می شوم و صحبت می کنم. اگر هم احتیاج بود با هماهنگی باشگاه بیانیه می دهیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: یکسری دوستان صحبت می نمایند اما چنین چیزی نیست. احتیاجی به تکذیب یا صحبت نیست چون رسمیت ندارد. صادقانه می گویم. کسی با من صحبت نکرده است. آرزوی هر کسی است مربی تیم ملی بگردد ولی وقتی صحبتی نیست حرف ما بیخود و بی جهت است.

منبع: همشهری آنلاین

به "چراغ سبز گزینه جانشینی کی روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران ، اگر جدی باشند رسما جواب می دهم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز گزینه جانشینی کی روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران ، اگر جدی باشند رسما جواب می دهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید