پیش بینی بالاتر رفتن آمار فوتی های کرونا در روزهای آینده

به گزارش وبلاگ وردپرس، تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش بار بیماری کرونا در کشور، گفت تعداد مبتلایان به کرونا در کشور به شکل نگران کننده ای رو به افزایش است و طی روزهای آینده مطمئنا باید شاهد بالاتر رفتن آمار فوت شدگان بیماری باشیم.

پیش بینی بالاتر رفتن آمار فوتی های کرونا در روزهای آینده

سیما سادات لاری، گفت: از روزهای نخستین شیوع بیماری کرونا در کشور مقامات بهداشتی بارها بر تاثیر رعایت پروتکل های بهداشتی و نقش سفرها در گسترش شیوع بیماری تاکید داشتند و متاسفانه با افزایش تردد در جاده های کشور در ایام نوروز و کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی فرایند ابتلا به بیماری در تمامی استان های کشور به جز استان خوزستان افزایشی شده است.

وی اضافه نمود: ما شاهد افزایش تعداد شهرستان های قرمز به 46 و شهرستان های نارنجی به 119 شهرستان هستیم. همچنین 246 شهرستان در شرایط زرد و تنها 37 شهرستان در شرایط آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید نمود: تعداد مبتلایان به کرونا در کشور به شکل نگران کننده ای رو به افزایش است و طی روزهای آینده مطمئنا باید شاهد بالاتر رفتن آمار فوت شدگان بیماری باشیم. شکست بیماری جز با عمل به توصیه های بهداشتی میسر نمی گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیش بینی بالاتر رفتن آمار فوتی های کرونا در روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بالاتر رفتن آمار فوتی های کرونا در روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید