پیشنهاد 2 طرح برای برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ

به گزارش وبلاگ وردپرس، فدراسیون کشتی برای برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ برتر 2 طرح را برنامه ریزی کرد.

پیشنهاد 2 طرح برای برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وردپرس، با توجه به برگزاری رقابت های جهانی بزرگسالان جهان در آذرماه و اهمیت حضور تیم های ملی کشورمان در این مسابقات و برگزاری اردوهای تیم های ملی کشتی، مقرر شد دور برگشت رقابت های لیگ پس از این مسابقات برگزار شود.

اما از آنجا که برخی کشورها از رقابت های جهانی انصراف دادند و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشورهای اروپایی، این احتمال نیز می رود که اتحادیه جهانی تصمیم به لغو این مسابقات را بگیرد.

به همین دلیل سازمان لیگ فدراسیون کشتی نیز با توجه به این موضوع در صدد برنامه ریزی برای برگزاری ادامه پیکارهای لیگ برتر است. بر این اساس سازمان لیگ در دو طرح در اوایل آذر و اوایل دی ماه برنامه لیگ را پیش بینی کرده تا در هر صورت این مسابقات به صورت منظم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همانند دور رفت برگزار شود.

طبق طرح اول سازمان لیگ اگر رقابت های جهانی برگزار نشود از اول آذرماه به ترتیب رقابت های دور برگشت گروه الف و ب کشتی فرنگی طی روزهای شنبه و یکشنبه و چهارشنبه و پنجشنبه برگزار خواهد شد و هفته بعد از آن نیز رقابت های کشتی آزاد به همین صورت پیگیری می شود.

در طرح دوم نیز در صورت برگزاری رقابت های جهانی، لیگ برتر بلافاصله از اول دی ماه و مانند طرح اول برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب اگر طرح اول اجرایی شود، مسابقات نیمه نهایی و فینال کشتی فرنگی در روز 20 آذر و کشتی آزاد در روز 27 آذرماه برگزار می شود و اگر طرح دوم اجرایی شود نیمه نهایی و فینال کشتی فرنگی روز 25 دی و کشتی آزاد روز 2 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس به کشتی گیران تاکید شده تمرینات خود ادامه دهند چراکه اگر رقابت های جهانی برگزار نشود مسابقات لیگ بلافاصله از اول آذرماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیشنهاد 2 طرح برای برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 2 طرح برای برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید