ویژگی ها و طالع بینی ازدواج زنان متولد دی

به گزارش وبلاگ وردپرس، زنان متولد دی ماه افرادی با سلیقه، مجذوب کننده، عاقل و هوشیار هستند. آن ها معمولا افرادی باحیا، خوش رو، خوش بیان، اجتماعی و باادب هستند.

ویژگی ها و طالع بینی ازدواج زنان متولد دی

چنانچه با یک زن دی ماهی در ارتباط هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید.

طالع بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، به وسیله مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به شرایط ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می باشد.

در این مطلب به آنالیز خصوصیات اخلاقی زنان دی ماهی می پردازیم. چنان چه با یک زن متولد دی ماه در ارتباط هستید پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را بخوانید:

زنان متولد دی ماه افرادی با سلیقه، مجذوب نماینده، عاقل و هوشیار هستند. آن ها معمولا افرادی باحیا، خوش رو، خوش بیان، اجتماعی و باادب هستند. آن ها می توانند خود را با هر شغلی تطبیق دهند؛ می توانند مسئول یک فروشگاه، رهبر یک موسسه، فروشنده بوتیک، معلم و یا زنی خانه دار باشند. آن ها زنانی پر از شوق و اشتیاق زندگی و علاقمند به جلب توجه هستند.

جلب رضایت اطرافیان برایشان بسیار مهم است و در صورتی که نتوانند جلب توجه دیگران را به خود جلب نمایند سخت غمگین می شوند. مهربانی یکی از ویژگی های شاخص زنان دی ماهی است. آن ها عاشق زندگی هستند و سعی می نمایند همواره ظاهر خود را حفظ نمایند و حتی اگر وضع اقتصادی خوبی نداشته باشند اجازه نمی دهند کسی متوجه این موضوع گردد. آن ها معمولا افراد هنرمندی هستند و منزلشان همواره از تمیزی برق می زند.

از ویژگی های منفی زنان دی ماهی می توان کم طاقتی، لجاجت و بی حوصلگی را نام برد. آن ها دلباخته بچه ها خود هستند و دلسوزانه وظایف مادرانه خود را انجام می دهند.

معمولا افراد جاه طلبی هستند و دوست دارند در محل کار خود شاخص باشند. آن ها به معنای واقعی شریک زندگی هستند و در زمان مسائل با تمام وجود به یاری همسرشان می شتابند و بار خانواده را به دوش می کشند. برخلاف ظاهر آرامشان بسیار احساساتی و از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت هستند.

آن ها معمولا زنانی مجذوب نماینده و زیبا هستند و همواره از اینکه شوهرشان زن زیبای دیگری را به آن ها ترجیح دهد واهمه دارند. زنان دی ماهی افراد مهربانی هستند و به احتیاجمندان یاری می نمایند. علاقه زیادی به پدر و مادر و خانواده خود دارد و اگر بخواهید آن ها را از خانواده شان جدا کنید، ممکن است خانواده را به شما ترجیح دهد.

طالع بینی ازدواج زن متولد دی با ماه های دیگر:

دی با فروردین: (میانه) مرد فروردین ماهی باید همواره سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او فزونین زنی است که دیده است.

دی با اردیبهشت: (بسیار خوب) زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند احتیاج مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد؛ بنابراین می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند.

دی با خرداد: (خوب) شوخ بودن مرد خردادی ممکن است باعث رنجش زن دی ماهی گردد و مرد خردادی باید این نکته را مد نظر قرار دهد.

دی با تیر: (میانه) زن دی ماهی حساس و مرد تیر ماهی بدخلق است.

دی با مرداد: (میانه) هر دو دارای ویژگی فزونی جویی هستند و ممکن است دچار اختلاف شوند.

دی با شهریور: (خوب) بدلیل خیرخواهی هر دو یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت خواهند داشت.

دی با مهر: (میانه) زن دی ماهی با نظم و مرد مهر ماهی بی نظم است و ممکن است دچار مشکل شوند.

دی با آبان: (میانه) هردو دارای خصلت جاه طلبی می باشند. اگر در یک جهت حرکت نمایند ممکن است پیروز شوند.

دی با آذر: (میانه) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند. هر دو باید خویشتندار باشند.

دی با دی: (میانه) خصوصیات مشترک باعث شادابی زندگی مشترک آن ها خواهد شد.

دی با بهمن: (میانه) زن دی ماهی احتیاجمند تایید دیگران است، اما مرد بهمن ماهی معمولا کسی را تایید نمی کند و همین موضوع ممکن است باعث اختلاف گردد.

دی با اسفند: (میانه) زن دی ماهی اهل حساب و کتاب و مرد اسفند ماهی احساساتی و عاشق پیشه می باشد و ممکن است به تفاهم نرسند.

منبع: فرادید

به "ویژگی ها و طالع بینی ازدواج زنان متولد دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی ها و طالع بینی ازدواج زنان متولد دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید