هر آنچه درباره مک بوک ایر 15 اینچی می دانیم

به گزارش وبلاگ وردپرس، شایعات حاکی از آن است که اپل روی مدل بزرگ تر مک بوک ایر با نمایشگر 15 اینچی کار می نماید. در این مطلب به طور خلاصه به تمام شایعات مربوط به این لپ تاپ می پردازیم.

هر آنچه درباره مک بوک ایر 15 اینچی می دانیم

میزان

تازهترین مدل مک بوک ایر از نمایشگر 13.6 اینچی بهره می برد بنابراین استفاده از نمایشگر 15 اینچی به احتمال زیاد با استقبال کاربران روبرو خواهد شد. سال گذشته اپل از دو مک بوک پرو 14 و 16 اینچی رونمایی کرد و این مدل ایر در بین این دو قرار می گیرد. البته یکی از منابع اعلام نموده که نمایشگر این لپ تاپ به طور تعیین 15.2 اینچ میزان دارد.

مک بوک پرو 16 اینچی هم در واقع مجهز به نمایشگر 15.4 اینچی است. این یعنی مک بوک ایر تازه در صورت استفاده از نمایشگر کم حاشیه، نسبت به پرو 16 اینچی به طور قابل توجهی کوچک تر خواهد بود. باید خاطرنشان کنیم اپل در سال 2016 فراوری مک بوک ایر 11 اینچی را متوقف کرد از آن موقع فقط یک مدل ایر راهی بازار شده است.

طراحی

در رابطه با طراحی به نظر می رسد این لپ تاپ تفاوت خاصی با ایر 2022 ندارد. این یعنی بار دیگر با لبه های تخت، تاچ پد بزرگ و بدنه بدون فن روبرو خواهیم شد. بعلاوه مانند ایر 2022 باید انتظار بهره گیری از پورت مگ سیف، دوربین 1080p و اسپیکرهای بهتر اشاره کنیم.

نمایشگر

برای این لپ تاپ نباید انتظار استفاده از نمایشگر mini-LED یا ProMotion را داشته باشیم زیرا این فناوری فعلا مختص مدل های پرو است.

تراشه های M2 و M2 پرو

مدت ها قبل مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اظهار داشت که اپل در سال 2023 میخواهد از یک لپ تاپ 15 اینچی رونمایی کند. البته او به طور تعیین به نام این مدل اشاره ننموده ولی به نظر می رسد همان مدل ایر خواهد بود. در هر صورت احتمالا اپل میخواهد این لپ تاپ را با تراشه های M2 و M2 پرو راهی بازار کند. مک بوک ایر 2022 از تراشه M2 بهره می برد و در خصوص ویژگی های M2 پرو هنوز نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم.

تاریخ عرضه

خبرگزاری بلومبرگ اعلام نموده که مک بوک 15 اینچی احتمالا در بهار 2023 از راه می رسد. بعلاوه آقای کو اعلام نموده که این لپ تاپ ممکن است در سه ماهه دوم 2023 معرفی گردد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه درباره مک بوک ایر 15 اینچی می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره مک بوک ایر 15 اینچی می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید