نقد و نمرات بازی The Finals منتشر شد؛ آغاز سبکی تازه در زمینه بازی های شوتر

به گزارش وبلاگ وردپرس، بازی فینال (The Finals) حدود 1 سال پیش معرفی گردید و حال نوبت به عرضه آن رسیده است. این بازی در ابتدا یک عنوان شوتر ساده به نظر می رسید ولی شرکت سازنده کوشش کرد تا با اضافه کردن نوآوری های مختلف فینال را از رقبا متمایز کند. اکنون نقدها و نمرات بازی فینال منتشر شده که به نظر می رسد ما با یک بازی چند نفره خوب روبرو هستیم.

نقد و نمرات بازی The Finals منتشر شد؛ آغاز سبکی تازه در زمینه بازی های شوتر

بازی فینال در سبک چند نفره و تماماً آنلاین است. همینطور اینکه شرکت سازنده برنامه دارد تا این بازی را تبدیل به یک سرویس آنلاین بکند به علت اینکه در ابتدا به طور کامل رایگان است و برای آن یک برنامه فصلی وجود دارد. در نتیجه در بازی فینال هم ما شاهد خریدهای درون برنامه ای خواهیم بود.

بازی فینال حالت شوتر داشته و مثل بسیاری از بازی های دیگر این سبک است. نکته اینجاست که شرکت سازنده با یک قابلیت خاص باعث شده تا این بازی از عناوین دیگر شوتر متمایز باشد و آن مورد توانایی استفاده از محیط به عنوان سلاح است. در بازی فینال همه چیز قابلیت خراب شده و ریختن دارد. در نتیجه شما می توانید از محیط به نفع خود استفاده نموده و کوشش کنید با دشمنان خود از راه های خلاقانه ای مبارزه کنید.

چارچوب بازی بسیار راحت است. شما با یک شوتر عادی روبرو هستید که فقط توانایی تخریب محیط را نیز دارد. در نتیجه شما می توانید یک ساختمان را خراب نموده و هر کسی که در آن حضور دارد را از بین ببرید. همین موضوع باعث جذابیت چندین برابر این بازی هم از لحاظ گیم پلی و هم از لحاظ بصری شده است.

بازی فینال عملکرد نسبتاً خوبی در دید منتقدان داشت. این بازی توانست نمره 76 را از سایت متاکریتیک (Metacritic) و نمره 79 را از اپن کریتیک (Open Critics) کسب کند. اینطور که به نظر می رسد این بازی از لحاظ بصری و گیم پلی بسیار زیبا بوده اما مسائل عملکردی نسبتاً زیادی دارد که چیز جدیدی در دنیای گیمینگ نیست.

خلاصه نقد و نمرات بازی فینال

GGRecon - امتیاز 9 از 10

IGN - امتیاز 8 از 10

VideoGamer - امتیاز 8 از 10

Gaming Bolt - امتیاز 8 از 10

GameSpot - امتیاز 8 از 10

Eurogamer - امتیاز 6 از 10

دیگر نمرات بازی فینال

Inven - نمره 8 از 10

Gamer Headquarter - نمره 7 از 10

PrimaGames - نمره 8.5 از 10

منبع: دیجیکالا مگ

به "نقد و نمرات بازی The Finals منتشر شد؛ آغاز سبکی تازه در زمینه بازی های شوتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد و نمرات بازی The Finals منتشر شد؛ آغاز سبکی تازه در زمینه بازی های شوتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید