نسل بعدی سوپراسپورت الکتریکی تسلا رودستر در رنگ هایی خاص ارائه می شود

به گزارش وبلاگ وردپرس، تسلا برای جلب نگاه های بیشتر به خودروهای تمام الکتریکی سوپراسپورت، نسل بعدی رودستر را با گزینه های رنگی جذاب ارائه می کند.

نسل بعدی سوپراسپورت الکتریکی تسلا رودستر در رنگ هایی خاص ارائه می شود

خودروهای الکتریکی تسلا از پیشرفته ترین و سرگرم کننده ترین وسایل نقلیه موجود در بازار عمومی هستند اما مدل های S، مدل 3، مدل X و مدل Y محدودیت هایی هم دارند. این امر به ویژه در مورد گزینه های موجود برای رنگ این خودروها که در طول سال های تولید فقط به رنگ های عمومی محدود شده اند، بیشتر به چشم می خورد.

اما خوشبختانه به نظر می رسد که این سازنده خودروهای الکتریکی، با نسل بعدی تسلا رودستر (Tesla Roadster) مسیری کاملا متفاوت را دنبال خواهد کرد. مدیرعامل این شرکت، ایلان ماسک که با سوددهی تسلا و پیشرفت های اسپیس ایکس این هفته به جایگاه دوم فهرست ثروتمندترین افراد جهان رسید، در یک تویید گفت که ابرخودروی تمام الکتریکی آینده با رنگ بندی های خاص مشابه آنچه برای تسلا رودستر اصلی در سال 2008 در دسترس بود، ارائه می شود.

تسلا رودستر اصلی اساسا برای تغییر دیدگاه کلیشه ای طراحی شده بود که اتومبیل های تمام الکتریکی را وسایل نقلیه ای خسته کننده و کندی می دانست که چیزی بهتر از خودروهای گلف با کمی تزئین نیستند. بدین ترتیب تسلا به سراغ خط تولید خودروهای الکتریکی کاملا اسپورت رفت و رودستر را بر پایه شاسی خودروی لوتوس ساخت و با 13 گزینه رنگی در بازار عرضه کرد که شامل رنگ های نسبتا جذابی مانند نارنجی سیر، آبی درخشان، زرد درخشان متالیک،قرمز همجوشیو رنگ چشمگیر و کلاسیک سبز مسابقه ای است.

این رنگ ها تفاوت بسکمک با رنگ هایی دارد که اکنون توسط این شرکت ارائه می شود. برای مدل S، مدل 3، مدل X و مدل Y تسلا تنها پنج گزینه رنگی محافظه کارانه ارائه می دهد. با در نظر دریافت جایگاه رودستر به عنوان خودروی حاشیه ای تسلا، منطقی است که این شرکت ابرخودروی آینده خود را در رنگ هایی جذاب ارائه دهد تا به اندازه دیگر محصولات بی نظیر باشد. نسل بعدی تسلا رودستر که برای چیزه شدن بر موتورهای احتراق داخلی طراحی شده است و برای این کار، قطعا باید شاخص دیده شود.

خودروهای سوپراسپورت معمولا به دلیل طراحی و عملکردشان برجسته می شوند و یک طرح رنگ جذاب می تواند به این موضوع کمک کند. این یکی از دلایلی است که سازندگان ابرخودروهایی مانند مک لارن رنگ های منحصربه فردی مانند بنفش لانتانا (Lantana Purple) را برای خودروهای عملکرد بالای خود ارائه می دهند. حتی رولز رویس به عنوان سازنده اتومبیل های لوکس سفارشی، همین فرایند را به کار می گیرد و برای نمونه در تابستان 2019 مجموعه منحصربه فرد پاستل خود را رونمایی کرد.

اگرچه نسل بعدی تسلا رودستر احتمالا به اندازه پورشه گزینه های رنگی متنوعی نخواهد داشت، اما می دانیم که این ابرخودروی تمام برقی در رنگ هایی فراتر از سفید، آبی، قرمز، سیاه و خاکستری موجود خواهد بود.

ایلان ماسک پیش از این هم برنامه های هیجان انگیزی برای جلب نگاه ها به سمت خودروهای الکتریکی خود و به ویژه رودستر اجرا کرده است. برای نمونه در سال 2018 استارمن را که یک ماکت انسانی است، سوار بر یک دستگاه تسلا رودستر راهی فضا کرد و خبرساز شد. اکنون باید دید گزینه های رنگی متنوع تا چه اندازه می تواند جایگاه تسلا را بیش از پیش افزایش دهد.

  • با تغییر رویکرد تسلا پلتفرم خودروهای الکتریکی دگرگون می شود

عکس کاور: طرحی گرافیکی از تسلا رودستر به رنگ سبزآبی

Credit: Luxunsheep

منبع: Teslarati

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسل بعدی سوپراسپورت الکتریکی تسلا رودستر در رنگ هایی خاص ارائه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل بعدی سوپراسپورت الکتریکی تسلا رودستر در رنگ هایی خاص ارائه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید